Boring | waiting for..

As-salam..


You all semua sihat tak? harap semuanya sihat walafiat, jangan dok jadi macam aku yang terasa macam tak betol je ni.  Kebosanan melanda, tambah pulak interrnet ni yang lembap bak ciput ni. Al-maklumlah, pakai line maxis ni ade limit, pakej student jer yang aku mampu, amat terasa kecacatan untuk berblogwalking, jadi sesiapa yang singgah tu.  Harap bersabar la, insyaAllah, aku akan buat sesi lawatan yer.  Senyum sikit..ololo, comelnyer. Takpun, kalau rindu-rinduan, boleh cari aku kat facebook, cik emieysandra ada kat sana. *peace!


:: bored! ::




Esok 12 Disember kan, genap tiga tahun perhubungan aku dengan si pakwe.  Ehehe, aku ada sorang je pakwe okeyh.  Dia la no satu, dua, tiga.................infiniti. InsyaAllah, harapnyer begitu.


Kepada you all semua jugak, semoga berbahagia dengan kehidupan yang ada ni.  Hargailah apa yang ada di depan mata ni sebelum kita kehilangannya nanti. Bukan dalam percintaan jer. Kesihatan, keluarga, sahabat-handai..semua itu harus dihargai. Betol tak? ;p 



p/s : mood : berbunga-bunga ceria. 


10 comments:

Cik Ezy said...

epy anniversary yg ketige!!
hee.. caje wish awal..

princeduyong said...

smoga tetap bahagia yer...

sugar2 kapas strawberry said...

saya takde pakwe..carikn sorg bole??hehhehe

echah mashuri said...

perghh...3thun dah..hee..
hope kekal smpai akhir hayat k..
;))

maCy said...

smoge kekal :)

cik hani said...

epi anniversary...
sweet 3rd years..

jgn gadoh2..
=)

mia said...

awww...so sweet dear..ehehe..wish u guys a happy ending okee

Cik Tom said...

wah dah 3 tahun..happy anniversary..

nickname emiey dah cun ;)

najihah sahami said...

waa..sweet...semoga berkekalan yea sayang..hehehe..

Cik Fia said...

boleh kawen da.. :)