Bloglarian..:)

As-salam..

Aku telah ditag oleh Kasih Suci iaitu seorang kenalan sejak awal berblogging lagi.  Thanks Kasih..Mesti ramai dah tahu yang beloglarian ni adalah untuk memudahkan blogwalking.  Untuk penerangan lanjut boleh la klik SINI dan SINI.  Sesiapa yang kaki blogwalking tu, cepat-cepat join!..



' Saya suka berblogwalking kerana...'
Saya dapat berkenalan dengan rakan bloggers yang lain serta dapat menambahkan pengetahuan dari blog-blog lain yang mungkin berkongsi info ataupun pengalaman peribadi. Malah, dapat menaikkan trafik, tol tak? ;p

Baiklah, aku nak tag mereka ini untuk join bloglarian.

- Mish
- Caliph


syarat-syarat penyertaan boleh tengok di sini.



p/s : yang lain-lain pun dijemput join sama!
~_^




7 comments:

Cahaya Kehidupan said...

owh....ada nama yaty kat sini...nanti yaty buat k..hehe thanks..

YUL said...

wah! nk join juga la,hehe

caliph shuriken said...

arigatou invite join ni..
nti sy wt ok ^^

Eyra. said...

jom lari sama²? :P

♥-- emieysandra --♥ said...

@ Cahaya Kehidupan
:- cpat buat, ehehe

@ YUL
:- jemput jOin Yul ;)

@ caliph shuriken
:- same2 ;)

@ Eyra
:- jum ;p

Tomato Gurl's Life said...

cik tom pun join..jom meriahkannyA :)

Cahaya Kehidupan said...

yunk,i dah join