bersama dekNis.

Assalamualaikum!!!


 Hari ni bersama dekNis, kakNgah tengah bersiap nak keluar..
dekNis hack blog die..terrer kan dekNis..kui3x..:P


 Ini kakNgah dekNis, dia tak cantik sebab dekNis lagi comel dari dia..kui3x..


dekNis sedih sebab kakNgah belanja satu je aiskrim je, dah tinggal separuh ni.
abang-bang kakak kakak nak ke? nanti suruh Kakngah belanja ea..


 Ini style posing yang kakNgah ajar..style mulut itik, dekNis buat comel, kalau kakNgah buat, buruk. kan..kan..shhh! jangan gitau dia..kui3x.


 dekNis sayang kakNgah..kakNgah pun sayang dekNis.
Kitorang suka nyanyi lagu Barney.


yang ni........emmm..


p/s : pernah baca yang ni, yang ni dan juga yang ini..ehehe
kakNgah nak pi dating..jOm ikut ;p
 

12 comments:

iszieylyanziy said...

comelnye!!!!

Tomato Gurl's Life said...

comelnye deknis...rs nak cubit3 je!

~hyun_miera~ said...

comeynya dek nis...

tlg peluk cium dia utk miera ek emiey!!

Gayahspears said...

amboi....
cumelya deknis... meh2 nk tium pp cket..hihi

YUL said...

kak ngah nk ikot boleh? hehehe

AiDa AzRyN said...

ololo comeynyer deknis...
kim salam kat dia.. hehe.. @_@

♥-- emieysandra --♥ said...

@ iszieylyanziy
:- sape?deknis k kakngah, ehehe..deknis mmg comel.;)

@ Tomato Gurl's Life
:- adehh..cakit ler deknis..kui3x.

@ ~hyun_miera~
:- ehehe, owrite..gomo habis!(phm dok?) ;p

@ Gayahspears
:- tium cik gayah gak, mmuah kiri kanan ~_^

@ YUL
:- xleh xleh..;p

@ AiDa AzRyN
:- wassalam, kak ngah tlg jwb..ehehe ;)

sugar2 kapas strawberry said...

sy pon syg kakngah..kekekekek

Cik Ezy said...

hiks..
comel r..
nt besar lg comel..
ekeke

intanurulfateha said...

comel giler deknis!!!!!

maCy said...

ya allah comel. laki ke pmpn tu?

♥-- emieysandra --♥ said...

@ sugar2 kapas strawberry
:- kak ngah pun syg guler kapas..nyum33, ehehe love u! ;p

@ Cik Ezy
:- amiin..ehehe ;)

@ intanurulfateha
:- ehehe ;D

@ maCy
:- pompuan ler, ade nmpak cm laki k?huhu ;p