anonymous yang perfect

As-salam..

Aku malas nak membebel banyak-banyak.  Cuma hal ni memang menarik perhatian aku lak.  Anonymous.  Siapa tu? Korang tau tak? takla kan, sebab identiti nyer anonymous, tak diketahui.  



Anonymous ni ada dua, dari sudut positif dan jugak negatif.  Anonymous di blog aku ni, yang dalam komen tu bersikap positif, ok la bukan menghentam aku.  Anonymous yang negatif ni selalu main kat shoutbox je. Dia ada nama, cuma tak de link, dia bagi nama panjang, aku panggil FA je la..popular gitu kan. nak sainnnn..uh.  Aku dapat rasakan dia bukan tak suka entri aku sebab die tak komen entri.  Tapi dia tak suka aku. Wooo..geng r kite, aku pun tak suka aku. hahaha..tak semua manusia sempurna kan.  Tapi si anonymous ni seorang yang sempurna di penglihatan aku sebab yang jahat, buruk tak baik tu bagi aku la. Yang baik nak bagi kat siapa? opkos la bagi dia kan.  Keep it up, dear anonymous. -_-'


anonymous : tarraa...it's me!
(sila baca dengan gaya cakap eric)



p/s : lepas ni kalau nampak FA kat shoutbox, minta sainn ea..;p


18 comments:

hannafauzann said...

haha . tak suka betul anonymous .
tadi pun baru je kne tuduh yg bukan2.
haih . sabar jela . mula2 marah tapi skrg malas nak layan . lantak dia la . haha

Amirrah Zawani said...

org penakut tu..
kalo berani tunjukkan lah diri tu sapa kan ;P

titirara said...

Tira pun tak suke anonymos , macam bagos je . klu yg baek tu takpe , ni kutok2 . eee , geram jugak rase . huhu

Cik Ezy said...

anonymous 2 pengecut..
hehekk

NurLiyana said...

um um.memang sah penakut. haha
usah dipedulikan. =)

sugar2 kapas strawberry said...

anon jeleshhhhhhhh

toblerone said...

abaikan aje mereka yg pengecut gile kecutt!! :D

♥..cik_mas..♥ said...

pengecut..! anon 2 pe hal..*tetibe cikmas emo* ihi

♥-- emieysandra --♥ said...

malas gak nk komen ape-ape lagi, masing2 dgn pendapat masing2 kn..
~_^

2+2=5 said...

hohohohoho sy tak prnah jd anonymous...ekekkkeek walkin2 comment ;p

cikgu isza said...

salam,
melalui kajian.. anon ni suka kacau orang awek2 jer..
:)

SyahmiFikri said...

off jer terus anoy.. mereka golongan tak berani.. hahaha

Cikbelog said...

golongan yang merendah diri tu.hehe malu nak dedah identiti..sebab tu dinamakan sebagai anymouse..gee~~

Tomato Gurl's Life said...

anon ni bagus jugak wlpn kita rs geram...sbb kdg2 pe yg di komen tue betul jgk..kita xleh ignore je..amik sebagai pencetus semangat utk berblog..

dayah SnoW Heuka said...

dia malu2 meow la smbil tu dia bercakaran :P

ZACK ENTRY said...

dieorang saja nak usik2 tu..=)

maCy said...

macy xske anon. sekian

Woofer Storm said...

tak suka anon,tapi suka emiey sandra..heheee

*menjadi anon,bukanlah prinsip ku..ermm