Aku tak suka orang itu..

As-salam..


Siapa orang tu? orang yang aku tak suka tu?..
Dia lah yang tak pandai nak hormat orang. Sombong dengan kemewahan yang ada. Macam la mati nanti dia akan bawa semua ke kubur.  Macam la hubungan persaudaraan sesama makhluk itu boleh dibeli dengan wang yang dia ada.  Macam la..bla bla bla laa..






~don't perli-perli me with ur face..grr!~




p/s : pernah tak rasa macam ni? Menyampah sangat-sangat dengan seseorang? Pernah tak?

p/s : sOry..mood untuk berblogwalking pun dah ke laut.
Nanti tinggal jejak yer, aku akan balas nanti.


7 comments:

~hyun_miera~ said...

Nape ni yuyunk?

tenyum sket!:D

miera pernah rse gak cmtuh smpai skunk..

bila nmpk muka dia jer,trus wat2 pndang tempat len..hakhak!

Puteri Iqa Izyan said...

sabar keyh.
biasa lah..
manusia bukan sume hatinya wangi :P

mia said...

ehehhee..biase tu yang..mia pon ade gak rase gitu..ekhekeh..manusia kan..mmg ade sikit3 rase mcm tu tau

cik hani said...

dah pernah rasa mcm tu..
mymph yg amat sgt..
better jauhi dia kalu xsuka..

Amirrah Zawani said...

pernah2..
tp malas nk layan org cm tu..

Tomato Gurl's Life said...

emiey..cik tom pernah rasa camtu..menyampah dgn org yg berlagak dgn kekayaan yg diorg ade n memperlekehkan org lain...

wah cantik la layout blog emiey yg baru ni..cik tom suka..cantik sangat!!!pandai emiey decorate..tahniah ye..rindu giler kat emiey :)


p/s; seminggu cik tom offline..skang sesi balas jejak entry&komen!

♥-- emieysandra --♥ said...

@ ~Hyun_Miera~
:- okeyh, dh tenyum ;)

@ Puteri Iqa Izyan~
:- kih3..ha'a..hati die bsyuk.

@ mia
:- sedih kn ;)

@ cik hani
:- ok..baik jauhi jer ;)

@ Amirrah Zawani
:- okeyh, malas r nk pas ni ;)

@ Tomato Gurl's Life
:- Cik tOm! waa..rindunyer kat cik Tom, cpt2 update sal konvo 2 yer
;)