Aku Superstar.

As- salam


Di kelapangan ini, aku nak buat tag ataupun award sebenarnya yang datang dari Makbed.  Takut lak nak sebutnya, Award Superstar  Blogger.  Siap ada soalan ala-ala interview gitew.  Okey, layan kan je la soalan-soalan ni yer.





Sila jelaskan kenapa anda suka berblogging
Kata Makbed, dia suka pun menulis. Aku pun suka menulis. Sebab aku kurang bercakap. ehehe.  Ye ke kurang cakap. hahaha.  Actually, kalau teman rapat.  Diorang tahu la yang aku ni pembising juga sebenarnya.  Tapi, aku lebih dicop kan pendiam la oleh kawan-kawan.  Iye tak my classmate? huhu.




Apa motif anda tarik follower? Anda superstar ka?
Tarik follower camne tu? Rasanya, bila menulis blog, mestilah nak orang datang baca dan tinggalkan komen. Kalau mereka rasa suka dan nak datang lagi, dengan ikhlasnya follow la.  Bukan superstar tapi seorang blogger. 


Cerita sikit perangai anda
Seorang yang bertubuh kecil tetapi selalu perasan badan besar.
Seorang yang pemalu. betoi ni.
Seorang yang lembut tapi tak sopan.
Seorang yang agak sensitif.


Pernah terfikir nak masuk magazine a.k.a mewar-warkan blog anda? Mengapa?
Tak pernah terfikir pun sebab tak tau pulak itu salah satu cara untuk popular.  huhu. sadis tol jawapan ni. Sebenarnya, dah pernah masuk majalah remaja untuk ruangan blogspot. Alhamdulillah la, dapat sambutan yang baik juga la. 








Siapa yang nak ambik award ni dan buat tag ni, dipersilakan yer. Just enjoy the world. Best jawab tag ni..;D 



p/s : Sory uh, tajuk bikin gempaks sajer ;p
blogger pun boleh jadi superstar? -_-'


6 comments:

AiDa AzRyN said...

whoa.. tahniah cuz dapat award.. hehe.. :)

maCy said...

tu lah. ape kene ngn superstar> huu

Tomato Gurl's Life said...

tahniah dpt awrd ni emiey..emiey mmg dah cam superstar..siap mask remaja lg tue ;)

naz said...

hello superstar malaysia haha:)

Cik Ezy said...

tahniah!
hihikk

mijieywardie said...

G singgah jenguk superstar la ni ea.. :P