Terhibur.

As-salam..

Terhibur jugak aku yang keboringan kat rumah ni melihatkan gelagat si nakal comot ni.
Pagi-pagi tadi dah masuk dan buka my lappy.
Nak tahu dia buat ape?
Ni ha..main game Spider Solitare, game basic dalam laptop ni.
Sory ah, aku tak simpan banyak game sekarang ni, sebab tahu mesti adik-adik yang cerdik pandai semua tu mesti jumpe cari & xplore sendiri game tu. Nanti sape susah? aku jugak sebab tak dapat nak update blOg ;P

tekun seyh!
 

Yes, i won!
Sebab akak die ni yang tolong finish kan game ni. ehehe



Yang ni, siapa cam game ape?
Akif terjumpa benda ni masa ma dok kemas-kemas barang. Apa lagi, habis semua orang dia ajak main termasuklah ma, abe long dan jugak aku! layan je la budak ni.

 ehehe, aku cam cuma tak ingat nama apa. Aku just panggil dadu, main dadu. Hahaha.


Adik, peace sikit! eleh, tiru kak ngoh la tu ;P

Sibuk je nak masuk gambar time orang tengah snap.
Masa main ngan aku, dia yang menang, nasib je tu kan.hahaha ;) 



Kenapa dia dok kacau orang je hari ni?.sebab hari hujan dan dia tak boleh nak pergi mana-mana. Budak-budak camtu la, kalau dok umah bagai cacing kepanasan sebab nak main ngan kawan-kawan kan.


p/s : Bila depan mata, selalu gaduh. Bila jauh, ku merindu 
pada si Akif ni ;D


10 comments:

efyna.pinkladies said...

emiey : dam ular la tu... hehe

Anip™ said...

akak ngn adik..huhu~ biasalah tu..tu dam ular lah..

1)Mengumpat! Adakah Ianya Hobi Manusia Zaman Sekarang ?
2)Menjadi Tunang Orang Tanpa Kita Sedar, Biar Betol ?
3)8 Perkara Tentang Lelaki Yang Korang Mesti Tahu !

Lisa said...

cuti cuti ni bgus main game. hilang bosan!

♥-- emieysandra --♥ said...

@ efyna.pinkladies
:- haha..betoi la tu ;D

@ Anip
:- hahaha ;D

@ Lisa
:- melayan adik jer ;D

misz nana said...

nana panggil dam ular je.. hehe..

gabanMorka said...

bagi adik tu, akaknya hanya tempat habis madu sepah dibuang.haha

♥-- emieysandra --♥ said...

Misz Nana
:- ermm..dam ular?rase plik skit..len org, len panggilan kan ;D

♥-- emieysandra --♥ said...

gabanMorka
:- aikk..apsal gitu pulak.hahaha

Halia Kentang @ Annpaan said...

besh je kn dpt men game ngan adk beradk sndr:)

♥-- emieysandra --♥ said...

@ Halia Kentang @Aanpaan
:- mestila, bila jauh..inilah yang dijadikan kenangan.