Sem ni telah meninggalkan kita - PISMP PRA1

Salam..

Hip hip Hooray!!
Okey, exam dah habis..
Semua orang pun dok sibuk kemas barang..
Akhirnya, sem ini telah meninggalkan kita..err, ataukah kita yang meninggalkan sem ni?
Ah..whatever! ~lalalalalala


jOm flashback sikit aktiviti-aktiviti kelas kita semester ni.


Masa majlis kesyukuran salah sorang kawan kita..dia tu kan, ala dia tu la..ehehe ;p



Tika kisah Romeo & Juliet tengah hOt di praOne!




Our 3rd anniversary kat Seoul Garden.



kita berpoya-raya kat umah-umah lecturer..
update SINI, yang tak seberapa.









kalau rajin, jOm picit sini..

Semoga baik-baik, sayang semua!




p/s : Selamat bercuti dan Selamat Hari Raya Aidiladha!
~_^
p/s : entri khas buat sahabat-sahabat praOne.


14 comments:

Tinta Seorang Musafir said...

tq mira..sayang kamu juge!rse sedey la plok..huhu:)

Anip™ said...

wahahah~ sgt happening aktiviti korang..menarik !

Hah ! Keyword Paling Panas Di Malaysia, Semuanya Lucah?

Makbed said...

yaaa.. x lama je lagi pastu kawin. kekekekekeke~

♥-- emieysandra --♥ said...

Tinta
:-meh2.kite sedih same2 yer ;p

♥-- emieysandra --♥ said...

Anip
:- ehehe, bese la..tak meriah la hidup satu kelas klu xde aktiviti bersama..

jap ag aku pi blOg ko tu, dahsat bunyi tajuk 2 ;p

♥-- emieysandra --♥ said...

Makbed
:- ya, betOi!
berguna gak klu diabadikan dlm blOg ni kn..
lepas ni bOleh tgk lagi :-)

cikgu ainura said...

akq dah kat umah nie.. jangan jeles yek.. heheee..
happy holiday to u miera..
rindu akaq tau.. t balik bawak budu..
huhuu...
akaq dah pndai makan budu dah..
hehee

♥-- emieysandra --♥ said...

cikgu Ainura
:- waaa..nak jeles gak! ;p

bagusnyer die dh pandai mkn budu..ehehe :-)

nas said...

wahh..habes juga sem korang...
selamat bercuti n selamat hari raya haji ek..
hehehe..amboi..berdoa pon masih berposing lagi ekk :P

Makin Ramai Artis Sudah Memakai Tudung, Alhamdulillah

apik pehe said...

selamat bercuti..nok jerik sero apik dokleh nok balik..huuuuu

♥-- emieysandra --♥ said...

Nas
:- haha, Selamat Hari Raya Haji!

♥-- emieysandra --♥ said...

Apikpehe
:- jange dok jerit sini la, banjir key..;D

padin said...

selamat bercuti, heee

AiDa AzRyN said...

Selamat hari raya korban~ ;)