Saya Rindu Dia<--citer punyer pasal!

Salam.....



Aku sayang padamu
sampai mati pun cinta ku akan terselit di sini
Kau laksana bulan yang menyinari hidup ini
menerangkan cinta hatiku
mengindahkan bayangan
dan akulah punggukmu
yang sentiasa merinduimu
menanti sang bidadari turun dari kayangan.





Petikan puisi dari citer Kau Laksana Bulan, adaptasi dari novel Aina Emir..
Sangat romantik citer ni..
Pernah ditayangkan kat TV2..




Oh Zulhuzaimi...........
jatuh cinta ngan die kejap malam nie..:D




Saya rindu Dia..
bukan Zulhuzaimi lah, tapi dia tuuuuuuuu..




p/s : jiwang karat la pulak malam nie..ehehe
p/s : citer ni dah lama, tapi disebabkan dok asrama, minta dari kawan-kawan yang download citer ni!


13 comments:

Cik Bulat said...

best novel tu. tapi tak pernah lak tgok cter tu.. heee

aq islam said...

best novel tuh...
n citer tuhh.. like3ooox..

hiro said...

xmntttttttttttt

hiro said...

xmntttttttttttt

diriku said...

rs cm xtgk lg cte ni..he2

maCy said...

isk2. xmnt novel~

Cikbelog said...

saya suka citer nie tapi saya tak penah baca novel ni..sebab??saya tak suka novel jiwang nanti hati saya tenggelam dalam novel tue..heee ;p

HaNTwO said...

pokcik xminat novel..pokcik minat enjin kereta hehehe..

✿....rossa alina....✿ said...

alahaiii....minah novel ye??hehehehe..ai dah pencen dr dunia novel..kehkehkeh.. ;p

aibaks said...

npe aibaks cam tak perasan plak citer ni ek?

MOFASAD said...

heh!

Tomato Gurl's Life said...

dah lama xbaca novel..hehe..
tp cik tom prefer novel thriller ;)

♥-- emieysandra --♥ said...

nOvel thriller tulisan Ramlee Awang Murshid best! ehehe, ade la baca kdg2..
~_^