lepak dengan girlfriend

Salam...


Adess, nak speaking sket pun tak leh ke?baca tajuk tu dalam bahasa Melayu ea, kawan perempuan. Pandai!
Jangan ada yang pikir bukan-bukan lak :p


sweetnyer awak senyum macam tu ;)


~Khusyuknya, tengOk gambar artis handsome, hahaha ;P~



 ~cakk!~
 

 ~ada nampak air tumpah tak?~





p/s : Aku penggemar KFC, dan tak suka Mc'D and so sad tempat aku tak de pizza. (-_-").
p/s : abaikan lighting gambar dari telefon tangan aku yang memang tak canggih tu.*peace!


6 comments:

najihah sahami said...

waa..best nye lepak ngn mmber..huhu..jeles2..

♥-- emieysandra --♥ said...

Najihah Sahami
:-huhu,nape Mish nak jeles lak ?

Vintage Rose said...

ouh awk ni siyes comel ok!!huhu

A.D.A.M. said...

go, KFC! :D

Anip™ said...

bestnyer lepak dgn girlfriend..wahahah~ nk kfc ckit boleh !

1)8 Perkara Tentang Lelaki Yang Korang Mesti Tahu !
2)(Fakta/Auta) Anda Percaya Atau Tidak, Terpulanglah !
3)(Tutorial) Cara Mudah Print Screen Penuh Pada Web / Blog

✿....rossa alina....✿ said...

bosanlah KFC..huhuhu..dulu keje kfc asyik melantak kfc je..skrg mekdi..tp bosan lak mekdi..nak mkn kt a&w lak lah..hehh.. ;p