Ku merindu

Salam..

Saje nak dengar lagu ni, kena dengan mood merindu. *peace!
Meh la dengar dan tengok video klip kat bawah ni.
Picit. Pandai.




Lirik Lagu.

Shah :
Ku merindu,
Merindu cinta yang tulus dari hatimu
Selalu ku impikan hidup bersamamu
Ku kan selalu menanti balasan cintamu


Ella:
Ku berjanji,
Berjanji mencintaimu sepenuh jiwaku
Ku tak akan mendustakan cinta kekasihku
Agar kau dapat menerima cintaku

Ku selalu, merindu cintamu
Yang selalu ada di jiwaku

Chorus:
Aku tahu kau pun cinta
Tapi malu tuk berkata
Usah kau ragui cintaku
Ku tetap merindu

Aku tahu kau pun cinta
Tapi malu tuk berkata
Ku tunggu jawapan cintamu
Ku tetap merindu

Di saat ini hatiku rindu belaian cinta darimu
Ku harap kau merestui cinta dariku
Yang selalu setia menunggu dirimu


by Ella dan Shah.



p/s : Aku rasa aku tengah merajuk, eh..tak jadilah merindu :P
Cepatla pujuk (-_-")




7 comments:

platipus said...

jom duet dgn tipus

♥-- emieysandra --♥ said...

platipus
:- jOm3 ;p

Tomato Gurl's Life said...

rinduu some1 plk bila dgr lagu ni..

suzie rahman said...

adeh..rindu tp merajuk erk..hihhi

♥-- emieysandra --♥ said...

Tomato Gurl's Life
:- sape tu Cik Tom?jeng3

♥-- emieysandra --♥ said...

Suzierahman
:- ha'ah..
dia yg tak mngerti..cehs!

✿....rossa alina....✿ said...

laaa.. tgh majok ke..meh..meh..saye pujuk..hehhh.. ;p