Contest Manisnya Senyuman

As-salam..

Semoga semua ceria hari ni dengan senyuman yang pelbagai jenis senyum.
Ada yang senyum kambing, senyum lebar ke telinga, tak pun senyum sambil buat muncung comel.  ehehe, ape-ape je asalkan manis dan lahir dari hati.
Nak pulak,sape yang baca entri lawak aku sebelum ni, tersenyum je kan, ehehe. Bese la, aku pun suka gak citer lawak dan kalau ada insyaAllah aku akan kongsikan.


Contest ni dari Aefa. Boleh tengok segala bagai syarat dengan pergi ke CONTEST MANISNYA SENYUMAN.




Gambar yang aku pertandingkan
:
:
:

Meskipun kami berbeza sikap, tapi bila bersama kami berkongsi senyuman yang sama. Senyuman gembira dan ceria!


nak tag dua orang iaitu 
twinke twinkle

dan pada sesiap yang berminat boleh la join yer, dijemput beramai-ramai.


p/s : acctually, xbape sihat ni. kepala fening je, mungkin sebab cuaca kan. Okey  la, cari paracetamol dulu sepapan, makan nyer dua biji jer ;p.
Korang pun jaga la kesihatan yer.chow!

9 comments:

alawiah raji said...

good luck

Aefa Aerisya said...

thanks sbb join :) all da best ye ^_^

Syla Rosli said...

good luck dear :)

AiDa AzRyN said...

Gudluck! :D

Ogy said...

salam kenal emiey....nice blog..mama followww.....

gudluck for d'contest!

Makbed said...

meh wat kontest. hadiah besh http://blekros.blogspot.com/2010/11/jika-saya-seorang-jutawan.html

cik hani said...

emiey :
ohh..dpt tag dr awak.. tenkiu2.. nnt saye join this contest

twinkle twinkle said...

thnx tag :)

Anip™ said...

lebarnyer diorng nie senyum..hhuhu

1)Bila Isu Bertunang Tanpa Sedar Itu Salah, Harap Maklum !
2)Kilang Al-Quran Dan Bagaimana Al-Quran Dibuat ?
3)Mengumpat! Adakah Ianya Hobi Manusia Zaman Sekarang ?