Contest Gambar Paling Chill

As-salam..

Adakah korang rasa chill hari ni?
Kalau begitu,jom kita berblogging dengan penuh rasa chill.
Dan aku pun akan menulis dengan penuh rasa chill oleh kerana banyaknya perkataan chill yang akan digunakan, haha dan sekali lagi ha!





Ini banner contest yang akan aku letakkan kat sidebar jap ag.
Aku dah follow Hutan Kabut


Kemudian, aku nak tag tiga orang untuk join contest ni iaitu

Aku suka warna pink, merah dan juga putih.
Ini antara syarat contest.


Ini gambar yang aku pertandingkan
:
:
:
 Dimana ada kemahuan, di situ ada highway!.Kami memang chill!

Gambar ni diambil masa kete rosak time kitorang konvo pi rumah lecture.  Time tu tengah panas dan kat highway, tapi kitorang masih ceria dok snap pic dengan pelbagai gaya dan ini salah satunya. 


p/s : bak kata ida yang tag aku untuk join contest nie. rindu preshool of roxs!


8 comments:

Anip™ said...

xboleh blah siap bergmbr lg walaupon kete rosak..hahah

1)Kilang Al-Quran Dan Bagaimana Al-Quran Dibuat ?
2)Mengumpat! Adakah Ianya Hobi Manusia Zaman Sekarang ?
3)Menjadi Tunang Orang Tanpa Kita Sedar, Biar Betol ?

sugar2 kapas strawberry said...

hahaha.mmg chill abes la !

♥-- emieysandra --♥ said...

@ Anip
:- bese r, jeles r tu ;p

@ sugar2 kapas strawberry
:- ehehe, tQ!

najihah sahami said...

hoho..bes woo...amek gmbor tepi jalan. chill abis la lalink~

Makbed said...

haha..chill sungguh. thanks sbb tag. nanti makbed buat. nak cari gambo dulu.

Lulu caldina said...

good luck awak..

♥-- emieysandra --♥ said...

@ najihah sahami
:- ehehe, tQ Mish cyunk ;p

@ Makbed
:- Join yer ;)

@ Lulu caldina
:- mekaseh awk! ;p

idAti mALek said...

thanks emieysandra for joining...

folo u back :)