Award.

Salam..


Pagi yang indah dan ceria ni, aku nak setel bab penerimaan award.  Dah berkurun kot, award yang diterima tu, baru sekarang boleh diambil dan dibuat entri.  Hari tu kan musim exam.  
Lagipun ini pun salah satu kemeriahan berblOgging kan, saling menghargai antara satu sama lain..am i right?(sambil kenyit mata)


 dari cik Qasih,cik Eyda, Cik ieyza dan Cik Puan





berikan satu nickname tuk saye... 
untuk saya ea?
ermm..si cOmel comOt < saya ada kelebihan, but truly saya ada keburukann juga ;D


ucapan tuk pemberi award..
Terima kasih daun keladi yer!
.~_^.


6 favourite singer @band yg anda minat..

1- semestinya siti nurhaliza (sama dengan cik Qaseh dan Cikpuan..set!)
2-Spider (lagu-lagu nyanyian Tam sangat romantis)
3-Peter Pan (Ariel memang begitu, handsome!)
4-Weslife (sampai sekarang lagu diorang stil best!)
5-Maher Zain (tenang mendengar lagu-lagu yang penuh zikir dari beliau!)
6-Opick (baru je bermesra dengan lagu beliau, penuh dengan dakwah.)




Penyerahan award kepada nama-nama berikut :-

Cik Tom < bufday girl today!



dan..

semua follower blOg duniaku ni. 
Ambik la sayang-sayang semua.



p/s : jOm bersarapan.



13 comments:

Makbed said...

jap gi makbed buat

cik hani said...

wowww...dpt award...
^__^

AiDa AzRyN said...

whoa tahniah cuz dapat award! ;D

intanurulfateha said...

bab award neh lah sis paling malas buat huhu :P

♥-- emieysandra --♥ said...

Makbed
:- bagus3..

♥-- emieysandra --♥ said...

Cik Hani
:- Cik Hani dipersilakan ambik ;)

♥-- emieysandra --♥ said...

Aida Azrynn
:- thanks!

♥-- emieysandra --♥ said...

intannurulfateha
:- emiey pun simpan lama dulu, baru buat, ehehe.

serba salah lak kalau xbuat, even diorg tahu @ x

~_^

Heidi Shafiq said...

wow.. award.. :)

najihah sahami said...

salam sayang lalink!huhu..emiey..Mish baru je wat entri sal award ni 2 hari lps kot..tajuk entri, malam anugerah..huhu..xpe2..thnx tau emiey..Mish syg kamuu..hehe..

moga2 kita kekal kawan..hik2

♥-- emieysandra --♥ said...

Heidi Shafiq
:- dipersilakan ambik Heidi :D

♥-- emieysandra --♥ said...

Najihah Sahami
:- xpe3..
emiey pun sayang sama kamoo!
~_^

Amirrah Zawani said...

thank emiey.. :)
i dh jarang on9 skrg.. bband lembap..