Fikirkanlah..

Salam buat para pembaca...


Baca dan fikirkanlah..
Satu peringatan untuk diri sendiri dan orang lain, 
Aku takkan komen atau kata ape-ape kat status ni sebab aku pun manusia biasa yang selalu melakukan kesilapan.


Aku post status ni disebabkan satu peristiwa yang pasti aku takkan ceritakan di sini.
Bukan nak berteka-teki atau menjadikan ianya misteri, 
tapi cukuplah satu pengalaman yang telah mengajar aku.
Bukan juga diri ni tak sporting untuk bercerita tapi diri ini memang sangat-sangat tak sporting pun, 
daripada aku mengaibkan orang lain dan juga diri sendiri.

~aku bukan nak memanaskan hati sesiapa.




p/s : kiranyer temanmu ini melakukan khilaf,
tegurlah dengan kasih sayangmu.
~_^ 





16 comments:

lan_ax said...

minum slurpee kalo xnak panas hati.. ;p
http://duitlama2u.blogspot.com/

♥-- emieysandra --♥ said...

lan_ax
:- okey, leh try..ehehe
~_^

maCy said...

jangan panas2.. sejuk2 takpe ;D

nabihafadzli said...

mcm biase 2 my luv sis... sabr jek k

HaNTwO said...

rilekksssss....xmau panas2 ;p

♥-- emieysandra --♥ said...

macy
:- orait macy..ehehe
~_^

♥-- emieysandra --♥ said...

nabihafadzli
:- ok dear..juz need some space to muntahkan sedikit kesedihan & kekecewaan..err..:D

♥-- emieysandra --♥ said...

Hantwo
:- orait..;p

si biskut said...

aku pon dah tak gemar bersiaran di fb.ada suatu yg aku nak hilang dr situ.

lan_ax said...

ada hadiah utk emiey kt blog lan.. sila tgk yer..
http://duitlama2u.blogspot.com/

Zura said...

xsemua bende kite bleh share ngan org..

♥-- emieysandra --♥ said...

si biskut
:- emm..sabar lah k..
~_^

♥-- emieysandra --♥ said...

lan_ax
:- okey lah, tenkiu
ehehe.

♥-- emieysandra --♥ said...

Zura
:- yup, u're right!

mira said...

oh.pernah jadi kat diri sendiri..terpost something yg agak panazzz..huhu..

amik iktibar sudah.
klu da mnta maaf,die xnk maafkan kite..urusan die dgn tuhan..janji kita dh laksanakan tggungjawab kite mnta maaf.

klu kite jadi org yang di bom kat stats org lain..just muhasabah diri.masakan org post mcm tu tanpe sbb kan :)

♥-- emieysandra --♥ said...

mira
:- yup, ambik iktibar je la.
betul 2, tapi facebook bkn tmpat utk berhbung mngenai hal serius, nape xdtg jumpe n bncang..gune konsep musyawwarah (perbincangan)..
jgn gune facebook, trus mlibatkan org len yg bce pkir bkn2..

tq ats pndapat kamu, nice to sharing opinion with u..

~_^