Entri bergambar yang jiwang..

Salam buat para pembaca..

Aku dah ingatkan di tajuk entri kan..
So, jangan menyesal untuk apa yang anda akan tengok lepas nie..
kalau ada nak muntah hijau pink, dipersilakan..ehehe


 






 

it's normal for me.
dan sangat tak pelik yer kalau terjumpa mesej jiwang dalam peti simpanan draf handset aku, 
yang kadang-kadang ianya tak de kaitan ngan hidup aku. (-_-")



p/s :argh..jiwang itu aku..:D



16 comments:

twinkle twinkle said...

kat mana ni?

naz said...

i nak komen pipi naik 2 inchi haha

LORD ZARA 札拉 said...

comel2~

:)

♥-- emieysandra --♥ said...

twinkle twinkle
:- kat JJ baru, Melaka..ehehe

♥-- emieysandra --♥ said...

naz
:- mekacih!..haha..

♥-- emieysandra --♥ said...

Lord Zara
:- mekasih cikgu zara!
~_^

Zaer!! said...

Yeah! jiwang?nice adela.zaer suke tengok gambar,tapi bile nak buat gambar,orang pertama akan larik!hehe

♥-- emieysandra --♥ said...

zaer
:- nice k?mekasih..ehehe
awat lak lari..haha, emiey mmg suke b'gmbar, then edit..~_^

maCy said...

jewang. hik3

g dp ta ajak ;D

Wan Gerrard said...

Gambar yang comel ^_^v

♥-- emieysandra --♥ said...

macy
:- JJ je yunk, len kali kite pi nak?
ehehee

♥-- emieysandra --♥ said...

wan gerrard
:- mekasih..:D

apik pehe said...

hahaha..suke gak tgk orang bergambar..tapi gambar apik cuma org lidi jer..hahaha..

diriku said...

waa..ayt power 2..he2

♥-- emieysandra --♥ said...

apik pehe
:- org lidi 2 bergambar k?apik lukis kan, ehehe

♥-- emieysandra --♥ said...

diriku
:- power eh..ehehe