Blogger Harapan..

Salam buat para pembaca... 

 Emiey dapat award lagi..
Anugerah blOgger Harapan, bak kata pemberi award ni 'macam artis siut'..ehehe
Siapa yang bagi award ni kat emiey?
here..







  


Mekasih bagi award ni kat emiey!!




jOm jawab soalan :

1. Kenapa anda suke blog My Lenses Story 

- Emiey suke blog tu sebab suke tengOk gambar-gambar yang Haidi ambik.
Emiey ingat lagi gambar-gambar pemandangan yang diambil oleh Haidi, sangat lawa.  (suke tengok gambar alam, i lOve nature!)
- Blog Haidi jugak ada lagu Melda Ahmad- Putus, emiey pun suke dengar lagu tu.  Bukan untuk jiwang sebab emiey tak pernah ditinggalkan. ehehe. Tapi bila k blOg Haidi tadi, tak kedengaran pulak..nape yer?



2. Reaksi korang bila dapat award nie?

 -Sangat gembira, macam artis pun ada disebabkan nama award tu. 
- Tetibe, terfikir adakah blOg coretanku ini cukup baik?..emm..
- Sangat suke..suke..suke!!















p/s : Haidi berpangkat abang pada emiey..
jarak antara kitorang sangat jauh, 5tahun je kot..ehehe
Sory yer abang Haidi coz bahasakan nama jer..ehehe.


10 comments:

maCy said...

hik3. blog die da wt plastic surgery. ;D

♥-- emieysandra --♥ said...

macy
:- hahahaha..
100% berubah kan,
akak xleh tgk bnde yg same lama-lama..jam otak nie, ehehe..
so, ni la new environment.. :)

haidi takeAfoto said...

wahh extreme make over ni..dah lain..hehe emiey..tq ek..cyg adik emiey ni...xksh la nk pnggil pe pn..tua sgt ke sy ni..sedih ni emiey..heh tq ek wat entry tu..tq..

emiey punye pasai sy attache lagi la lagu melda ahmad tu..ade lagu tu emiey..cume track ke2..lepas lagu yuna tu.. tq emieysandra..lawa blog ek...nk wat extreme make over gak la..

AiDa AzRyN said...

Wah! tahniah sbb dapat award! :D

♥-- emieysandra --♥ said...

haiditakeafoto
:- haha..bukan tua, cume emiey cpt rase berslh klu xm'gunakan 'abg' @ 'kak' pada yg berhak...sebab emiey ni bukan otai mne pun w'pun kbykkan entri emiey bahasakan diri sbg 'aku..;D

buat jgn tak buat, ehehe.

♥-- emieysandra --♥ said...

Aida Azrynn
:- tenkiu Aida!
~_^

mia said...

huwaa...thniah dearr

cik lya said...

:) kite p[on ade dpt award ni..:)

♥-- emieysandra --♥ said...

mia
:- thanks!

♥-- emieysandra --♥ said...

cik lya
:- congrats buat kamu..;D