ayat Macho buat Cik Jari

Salam buat para pembaca..

Emiey terjumpa satu contest yang menarik dan mencabar.
Kenapa mencabar?
sebab kite kena buat ayat macho.

Almaklumlah, emiey ni tak macho tapi cun sikit tu ade la.
ek???!!  
(tanda soal & tanda seru banyak-banyak)


Jadi, emiey gunakan kemahiran emiey yang tak seberapa tu untuk memikat hati Cik Jari.
Kot-kot la Cik Jari akan terjatuh katilhati dengan emiey ni..kan kan kan?

contest ni ada beberapa kategori, untuk lebih paham boleh la tengok kat


ini ayat macho untuk Cik Jari.

ok tak?
 harap Cik Jari dapat terima penyertaan ni yer.
~_^




14 comments:

Cik Jari said...

yeah..approve..cik jari sayang kamoo juga...meh nak cium sket.."muah..muah...

tq cik emy yang cun :)

♥-- emieysandra --♥ said...

yeay!
ololo..yeay lagi dpt ciuman dr Cik Jari..
ok lah, nak tidor dgn gembiranyer..
(tidor smbil sengih2,gilak ka?huhu)
~_^

Tomato Gurl's Life said...

cumilnye emiey..hik3..
btw good luck dear!!

cacing said...

wau... macho nya dia... hehehehe... goodluck!!!

SyerAgh said...

trasa nak join ah~

♥-- emieysandra --♥ said...

Tomato Gurl's Life
:- ehehe, mekacih cik Tom!!

♥-- emieysandra --♥ said...

cacing
:- hahaha..mekacih!

♥-- emieysandra --♥ said...

syeragh
:- jom la jOin, ehehe
~_^

Hariz said...

Err? mcm2 contest yang ada :P hahaha~

♥-- emieysandra --♥ said...

Hariz
:- betoi 2, jOin la utk memeriahkan dunia blogger nie
~_^

AiDa AzRyN said...

Gud luck!! :D

♥-- emieysandra --♥ said...

Aida Azrynn
:- mekacih Aida!
~_^

maCy said...

hai kak emy y cun ;D

♥-- emieysandra --♥ said...

macy
:- mane2? eh..u tgur i rupenyer, hahaha :p

ye dik macy yg comel!
~_^