Andai dapat kuulang waktu itu..

Salam buat para pembaca..


Pasti terdetik dalam hati kita untuk mengulang waktu kan..
Agar dapat kita perbaiki apa yang salah dan jadikan ianya sempurna
Sempurna?! ada yang sempurna ke?



Sahabat..
Andai dapat kuulang waktu itu,
pasti kususun tiap butir bicaraku padamu,
pasti ku atur tiap tingkah tika berdepan denganmu,
agar hatimu takkan terguris,
dan akan terus di sampingku.


Tak mungkin kita dapat mengulang waktu,
kerana dari situ lah kita akan belajar dari pengalaman,
yang merupakan guru terbaik,
yang sentiasa membantu mendewasakan kita.

~masih ingatkah?~





10 comments:

sugar2 kapas strawberry said...

sahabat macam pensil warna..walaupon kita colour yg dia tak suke..tp satu hari nanti berharap yg dia perlukn kita utk mewarnai hidupnya

♥-- emieysandra --♥ said...

sugar2 kapas strawberry
:- emm..tq, sugar2 kapas!
~_^

si para para said...

masa..begitu pantasnya berlalu...

♥-- emieysandra --♥ said...

si para para
:- betul tu..~_^

saya_arief said...

like...
pinjam mesin mase doraemon.
;p

mia said...

so sweet...hehe..btw, tq singgah blog saya..i follow u oke..

♥-- emieysandra --♥ said...

saya_arief
:- mcm awak ade je, kasi r pnjam jap..hahaha

♥-- emieysandra --♥ said...

mia
:- tq..okeyh!

maCy said...

suka2 kumen cik lin ;D

♥-- emieysandra --♥ said...

macy
:D