tolonglah support saya..

Salam buat para pembaca..

Tajuk entri macam sadis je kan..sory, sesukahati je guna ayat..

bukan suh support youthsays, banned dis word..erk?, mentang-mentang la aku teramat sayang kat nuffnang sekarang nie kan.

agak-agak support ape?
*
*
*

'support percutian ke Paris, boleh tak?'
ini hanya contoh ayat okeyh..~lalalala

~dari encik Google, ye pun support saya~












sebenarnye, suh support aku supaya terus rajin membuat assignment..
yeah!..caiyok3..ini contoh ayat aku support diri sendiri..



 sekarang ni ada 4assgnment yang mesti disiapkan dan dihantar pada hari Jumaat nie, tu tak termasuk persiapan untuk pembentangan dan tugasan lagi..huh..(-_-")



tu la, time cuti raya dua minggu, aku raya sakan macam orang puasa penuh..~lalalaa..
Jadi, aku terpaksa la mengurangkan kerja part time aku nie iaitu berblogging..(~_^)




p/s : buah kelapa jatuh dalam perigi,
saya budak masih belajar lagi..
(-_-")





28 comments:

Liza said...

Hm..chiok! Rajin2 belajar yer, sis!!

makbed said...

saya supporttt!!

Najwa cik Qaseh said...

go go caiy0k!...
huhuhu..
moga2 dpt siap kan segala xciment anda dgn sempurna..yea..
belajar rajin2 ae...

Khumaera Ismail said...

support pelbagai version ::

lemah lembut :: rajin2 wat assignmet yea dik..nanti akak lanje lolipop..--sambil pok2 bahu

garang :: jgn malas wat asemeent tau~! --dush--dush--


**sila pilih..hihi~

Isyraq said...

huhuhuhu... saya sentiasa menyokong cik emieysandra.... huhuu...

Isyraq said...

huhuhuhu... saya sentiasa menyokong cik emieysandra.... huhuu...

Anip™ said...

aku support ko..heheh...rjin2 ea wat assgnmnt..heheh

MOFASAD said...

g.l n t.c!!

black_mel said...

ganbatte...cpt buat..siap awal leh lepak awal...

♥-- emieysandra --♥ said...

terima kasih kpd sume yg menyokong saya..aipp, nak wat ucapan lak..huhu


Liza
:- ehehe, ok babeh!



makbed
:- mekacih tow!



Najwa Cik Qaseh
:-amiin..insyaAllah, sntiasa mencuba..~_^



Khumaira Ismail
:- mesti la nk yg versi lmah lmbut!
tp kan akak..adik2 xpndang lolipop dah..tapi tgk kepC @ pizza pun ok gak..yeah!!

ermm..versi romantik xde k?huhu




Isyraq
:- terima kasih Isyraq! support-menyupport ni same la ng tolong-menolong..kita kan sesama insan..aiceh,ehehe



Anip
:- kalau Anip tolong, lg emiey rajin..huhu, orait2..smgt yang hilang kini kembali..huh!



Mofasad
:- adess..en.payed nie bg assg baru k kat emiey?, mane nak cari maksudnyer tu..hahaha,mekacih!



black_mel
:-like like like!!
betoi tu..mekacih..

apik pehe said...

buleh2..tapi emiey pon kena support apik gok..ader projek nk kena anto ni..hehehe..

♥-- emieysandra --♥ said...

Apik
:- bereh..support sokmo Apik,
projek gapo 2?~_^

Khumaera Ismail said...

kepc??piza? wawaahh..demand tul ea..hihi~
versi romantik ta leh..bahaya..nanti owh ingt les..huhuhu~

♥-- emieysandra --♥ said...

Khumaira Ismail
:- deman itu mesti, hahaha
ha'a...aishhh..
~_^

zai said...

uishh rajen rajen buat assignment
then, after you dah settle kan semua assignment, then u can hoop hoop hoorayy

go-g0oo emieyra

maCy said...

ganbatte! t macy banje air ;p

Dark Half said...

4 assignment? celah gigi je tu
haha..contoh ayat support

HaNTwO said...

makin galak BW ader la hahahaha...

♥-- emieysandra --♥ said...

zai
:- yeah!! xsabar nak hoop hoop hoorayy..ehehe




macy
:- mekasih, nti siap akak trus g bilik macy, tp xmau blnja air milo 3 in 1 tu tau..hahahaa




dark half
:-aihh..tercabar nie, kne siapkan cpt2..mekacih bg ayat support, ehehe




Hantwo
:- hah, ambik kne perli..
emiey tahu, itulah ayat sokongan dari hantwo,spy emiey tek terleka (btoi x?)..hahahaa

iqbalsyarie said...

Jadi bagaimana?asingnment da okey?siap?

jika belum,Gudluck! :)
Entry Baru:
-Andai aku tahu.....
-Ulama Politik ?

da[Y]un said...

if lenka said trouble is a frenz.
emieysandra said esaimens are my frenz.. orait!

♥-- emieysandra --♥ said...

iqbal syarie
:- on the way, tinggal sikit je lagi..ehehe, mekacih!




dar[Y]un
:- hahaha..u're right!
~_^

allyza abdullah said...

gaye hidup student, esaimen tu kn wajib...so jom la same2 siapkan semua esaimen...boley lah lyn BW t uhuhu

♥-- emieysandra --♥ said...

allyza abdullah
:- betoi tu lyza, siap2 assg baru lah syok layan blog smpai lebam!
huhu

~_^

tiefazatie said...

chaiyok2 dear!hihihi

haidi takeAfoto said...

hahhh..watpe tu wak..berbelog ek...fesbuk ek..dah2 g tutup sume tu..clearkan meje..g study..assigmnt btimbun tu..bese ni..nk kne babap ni!!

♥-- emieysandra --♥ said...

tiefazatie
:- tQ ifa..
~_^

♥-- emieysandra --♥ said...

haidi takeAfoto
:- hahaha..eh, babap tu mende?
huh..xtau ler..(-_-")