stupidO..

Salam buat para pembaca..

Tetibe je rasa emo dalam diri ini.  Pagi tadi kuar lagi dengan my BFF, Ain untuk beli barangan raya sambil-sambil aku pun cari apa yang perlu.  Gembira sangat bila terserempak dengan beberapa kawan-kawan yang kamcheng masa sekolah dulu..jauh di sudut hati, rindu sangat pada kenangan lalu. 

Dah habis part gembira..part sedih lak, apabila ada beberapa kejadian dan hal yang membuatkan diri ini rasa sangat kekurangan..like i wanna says..


bodohnya aku..stupidO!!
teruknya aku..baangg!!


yes, i knOw..semua orang ada kekurangan dalam masa yang sama semua orang nak jadi sempurna.

Terima kasih kepada kawan-kawan yang sudi menerima aku seburuk-buruknya aku ni.  waaaaaaarghhh!!
Terima kasih kepada datbOy yang sudi berkasih sayang pada kekasih cOmotmu ni..~lalalaa


Bila aku tak mahu berhenti berfikir lagi, semuanya mula bercampur dengan kerja-kerja sekOlahku..werrkk!!

-->Apakah aku sedang mengalami masalah tingkahlaku negatif?surely not HIPERAKTIF...
-->Apakah aku sedang mengalami masalah kecelaruan identiti? errr..(-_-")
--> Apakah aku dalam proses melakukan penilaian kendiri?huhu.....


http://www.cute-smiley.comp/s : harap maaf, entri kali ini lebih berkisahkan mengenai hati & perasaan, coretan sekadar meluahkan perasaan yang tak dapat dipendam..
~entri cap stupido~



3 comments:

Anip™ said...

xpe...maybe care cmni nk buat ati tu lega..heheh

♥-- emieysandra --♥ said...

haha..hehe..huhu
betOi tu..

~_^

kata kila said...

takpe.takpe.janji lega.wohoo