musim raya : sibuk?

Salam buat para pembaca..

Yup..sibuk r..
banyak ceritera hidupku yang tak sempat update..
inilah tempat ku mencurah segala suka & duka yang pasti akan mematangkan aku..

ok2..nanti nak update..

pasal perjumpaan raya dengan my BFF iaitu Ain & Ain..seronok sangat sebab lama tak jumpe Nurul

kisah picnic aku dengan dua kapel lain, haish..diorang ni banyak pe'el (perangai) tOl, tapi sweet dan romantik..

dan jugak

reunion sekolah rendah, sangat BEST! jumpa balik kawan-kawan lama dan ungkit kisah lama yang dot dot..oOps!! hahaha

waaait...


p/s : dalam kesibukkan ni, dalam hati tetap ada ASSIGNMENT beb!!



11 comments:

LiFe KaMi said...

masa raya ni la kita dpt jumpa member2 lama,seronok...

♥-- emieysandra --♥ said...

life kami
:- betoi tu, memang seronok sangat
~_^

sizuka[Izzati] said...

assignment memang xpenah mninggalkan kita.same goes here T_T

paan said...

huhuhuh.raya dah nak abis...boleh la mula membuat assignment .hehe

salam aidilfitri :)

diriku said...

klu igt assignmnet, hati jd xtenang..he2

Anip™ said...

hahah..best gak jumpe kwn lame..ingt dlu kt sek..klaka lak..hahah

♥-- emieysandra --♥ said...

sizuka
:- huhu, enjoy lebih2 ingt assg..xtnang betol r..

♥-- emieysandra --♥ said...

paan
:- raya kan sebulan, depend ats diri msg2 je bile nk buat assg tu..
~_^

♥-- emieysandra --♥ said...

diriku
:- toL tue..

♥-- emieysandra --♥ said...

Anip
:- best2..bila dok citer2..mmg kelakar ingt time dulu..huhu

ProfHariz said...

Jangan lupa exsigment okey :)

http://profhariz.com