Merajuk ke?..

Salam buat para pembaca..

Aku tak suka sangat membebel dan tak suka dibebelkan..yeah!!
So, straight to the pOint..
aku tahu la aku sangat sibuk kebelakangan ni, sampai tak de masa nak hiraukan KAU,
takkan tu pun dah nak merajuk kot..

kucing ni pulak yang jadi mOdel aku..wakakaka

waarghhh!!..
banyak buffered earning dah bertukar jadi metered earning tapi takde yang berganti..

http://www.cute-smiley.com
apakah disebabkan aku jarang berblOgwalking?
atau
memang tiap awal bulan ia akan jadi camni?

apakah?

apakah?

apakah?

http://www.cute-smiley.com
p/s : esok last berPBS di Sekolah Kebangsaan Banggol Peradong, Jumaat ni bOleh jumpe Akif?yeay!! jumpe Akif je k? ~laalalala



6 comments:

apik pehe said...

hehehe..
apik pon xtau la mane satu BE..

diriku said...

he2..penuh perasaan kucing 2 mntk maaf..

dnelayan said...

comel kucing 2..

♥-- emieysandra --♥ said...

apikpehe
:- kat nuffnang ye ade tulis, ehehe

♥-- emieysandra --♥ said...

diriku
:- tu r, xpepasal lak kucing ni mneyibuk tapi lawa gak..haha

♥-- emieysandra --♥ said...

dnelayan
:- ehehe..malu i..(tlg jwb bg pihak kucing tu)
hahaha