lagu buat kekanda..

Salam buat para pembaca..



Tajuk entri kali ni sangat jiwang kan? YA!!
Dah la pepagi buta nie nak tangkap jiwang leleh laks..waargh..is there anyOne  care?



Just nak share lagu yang agak popular berkumandang di corong-corong radio sekarang nie iaitu Kekanda Adinda yang dinyanyikan oleh Monoloque dan Atilia.
Lagu ni diperkenalkan kepada aku oleh datbOy busyuk, yeay!!
 DatbOy cakap lagu nie sweet..aku yang yang tak pernah dengar lagu nie, terbayang la ianya mungkin berentak indie yang seperti biasanya kegemaran datbOy.
sejak akhir-akhir nie, memang aku dah tak follow lagu-lagu baru..xmacam time sekolah dulu..huhu


:- aku ambik video yang comel ni, siap ade lirik lagu ag -:



Masa otw balik dari Terengganu, datbOy bukak la lagu ni masa kat atas kete..siap repeat mode ag weyh, minat sangat tu.
Ya, memang lagu nie best sangat dengan rentaknya yang comel tu. 
Dan jugak bila aku hayati betul-betul lirik lagu ni..memang best, 
so aku buat kesimpulan yang lirik lagu ni yang buat datbOy minat sangat.



THE PICTURE HAS BEEN REMOVED



OH KEKANDA SAYANG..:p


4 comments:

ierahaziera said...

sweet nyer lagu...
suke2

♥-- emieysandra --♥ said...

ierahaziera
:- ha'ah..sweet kn
ehehe

~_^

Wan_hazel said...

salam lebaran...dkesempatan nie wan nak ucapkan salam kemaafan ..selamat hari raya...maaf zahir dan batin..ade ke batin??hhehe..

Wan post kat ruangan komen entri ..so tak kan hilang...salam aidilfitri..

♥-- emieysandra --♥ said...

wan hazel
:- Selamat Hari Raya gak!
~_^