Keputusan Contest Teman Sejati By Emieysandra..

Salam buat para pembaca..

Saat yang dinanti telah tiba, iaitu masa untuk aku mengumumkan pemenang contest yang aku anjurkan pada bulan lepas.  Aku sangat tak menyangka akan mendapat sambutan sebegini, tak sangka ramai yang akan jOin.. Lagipun ni first time buat contest, seperti yang aku bagitahu di SINI ianya untuk menghargai teman-temanku selama ini. Aku ingin menunjukkan betapa persahabatan itu bernilai dan setiap kenangan bersama teman sejati amat bermakna..

Sepanjang contest berlangsung, aku rasa seronok sangat membaca entri-entri penyertaan yang menceritakan perihal teman masing-masing.  Memang aku tak limit kan panjang mana entri dan jugak banyak mana gambar yang boleh diletakkan adalah kerana biarlah ianya dari hati masing-masing dan buatlah sesempOi diri anda.ehehe.. Sesetengah peserta juga ada yang memberitahu, tak menang pun tak pe kerana entri itu jugak sebagai penghargaan kepada teman baiknya.  Waahh, aku sangat terharu tau..Aku rasa objektif contest ni tercapai, chewwah, sejak bila ade objektif pulak dah..hahahaa.  iaitu satu je, mengingati siapa teman sejati kita dan menghargainya.

Penyertaan yang ramai, memang menyukarkan aku untuk memilih 2 pemenang untuk mendapat dua hadiah dari aku.  Namun, pemenang harus dipilih dan aku ingatkan syarat-syarat contest yang penting untuk layak sebagai pemenang ialah gambar yang jelas serta entri yang menarik

Oleh itu, aku menggunakan kuasa sebagai penganjur memlilih dua penyertaan berikut sebagai pemenang...


 
 haishh..kuar gambar makcik ni pulak..

:
:
:
:
 : 
 
 jom tengOk :-



 
 jom tengOk :-

Diharapkan, semua pihak berpuas hati dengan keputusan ini.  
 Kalau tak puas hati gak, banyak-banyak la ingat yang i ni cik penganjur contest yang berhak memilih siapa pemenang..waaarghhh!! ayat cover serba salah nih,huhu

 Beberapa sebab aku pilih mereka di atas kerana cerita yang lain dari yang lain, 
macam akak Fasyafrina ni yang menceritakan mengenai pengorbanan teman sejati nya yang sentiasa menemaninya di saat suka & dukanyer.  Kisah Arol yang cool mengenai teman sejatinya, sweet sangat.  Diorang jugak tak lari dari konsep teman sejati itu.

 
Hadiah contest akan diposkan secepat mungkin setelah mendapat alamat dari pemenang.  

para pemenang sila emelkan alamat rumah ke emieysandra@gmail.com untuk proses penghantaran hadiah.

Hadiahnye ape?jeng3..aku pass kat peserta la untuk buat entri sal hadiah tu..boleh x?ehehe



16 comments:

naz said...

pic nya sudah nampak auraaaa teman haha saya setuju yang ariff

dak eina (◕‿◕) said...

tahniah kepada pemenang~~

cik tomyam said...

bila contest baru nak keluar la pulak?

haha

diriku said...

tahniah kpd pemenang..nt kuar contest baru, nk try jgk lh =]

♥-- emieysandra --♥ said...

naz
:-haha, ye r...

♥-- emieysandra --♥ said...

dak eina
:- thniah kpd mereka
~_^

♥-- emieysandra --♥ said...

cik tomyam & diriku
:- insyaAllah..nti emiey fikirkan, ha..dipersilakan jOin..

~_^

LYaFRINA said...

ALHAMDULILLAH.. SGUH2 TKEJUT.. X SANGKA PYERTAAN LASTMINUTE MEMBAWA KEMENANGAN..

BTW,, TQ BUAT JURI Y MEMILIH SY SBG PEMENANG.. & TAHNIAH JUGA BUAT AROL

hamzah ian said...

tahniah2....wa.. pergh..

Teratai Wangi said...

Dah baca.. mmg menarik.. Tahniah kepada pemenang:-)

♥-- emieysandra --♥ said...

Lyafrina
:- tahniah ye kak..

♥-- emieysandra --♥ said...

hamzah ian
:- ~_^

♥-- emieysandra --♥ said...

teratai wangi:
:- ye, mereka yg menarik perhatian emiey

~_^

AROL DSHW said...

yeay menang! hehe.
alhamdulillah. :)
tahniah juga utk kak fasyafrina!

arol sudah emelkan alamat rumah.
klu tak dapat, inform di shoutbox arol yeah!

♥-- emieysandra --♥ said...

arol
:- tahniah Arol..
ok..dah dapat..
~_^

nadiah said...

taniah! tahniah!
selamat hari raya semua..