Hidangan raya..

Salam buat para pembaca..

Masih dok berblogging ke? tak pergi beraya? Aku pergi beraya, cuma tinggalkan entri autopost nie sebab rasa teringin nak buat entri pasal hidangan raya nie.

Jom..vote hidangan yang anda gemari.


ketupat nasi..dalamnyer ade nasi..ehehe


sate..
aku suke sangat, lebih-lebih lagi kalau moktokayah (nenek sebelah ma) yang buat..like!

ini kuah lontong..sejak dok Melaka, aku jadi suka makan ni..

ketupat palas, tapi aku sesuke je panggil ketupat segitiga..sape pandai buat angkat tangan, nanti ada markah lebih..markah ape lak aih..

siapa pulak yang suka makan biskut-biskut beraneka jenis ni?

i like this!!
siapa yang xlike almond london yang sangat popular sekarang nie?

dan..
ada ke yang suke makan keropok dan kerepek nie di waktu raya?

 semua gambar adalah dari mr.google
 
p/s : apa hidangan raya kesukaan anda?....



4 comments:

Anip™ said...

waaa...aku suke sate ngn lontong..wahaha..sedap!

♥-- emieysandra --♥ said...

Anip
:- sedap2..
~_^

ayin~weeweet said...

kerepek waktu ry lh pling laku hehe

♥-- emieysandra --♥ said...

betOl tu!