Hari raya kedua

As- salam..


Tajuk entri masih terdapat 'raya' walaupun aku tak beraya hari ni.  Aku tak keluar pun hari ni.  Kepala rasa pening sangat.  My bff, Ain ajak kuar pun terpaksa ditolak sebab memang tak larat sangat.
Jangan risau ok bajet ramai yang risaukan aku, aku tak de ape-ape pun mungkin hanya disebabkan masalah pompuan je ni. 
(^_^)

gambar semalam, masa Anis tengah moody..mungkin sebab penat..





p/s : sambil-sambil dengar lagu hindustan jiwang giler, jap ag nak sambung buat assignment sikit..sikit jerk?hahaha




5 comments:

prince kais said...

aishhh..raya2 pom xde mood gak ke...

♥-- emieysandra --♥ said...

prince kais
:- tak sihat la awak..huhu

RON said...

comel budak tu..tapi yg pegang dak tu lagi comel..hehehe

♥-- emieysandra --♥ said...

Ron
:- adess..nanti i kimslm kat yg pegang budak tu ea..~lalala *blushing*

Anip™ said...

raye dgr lagu industan..hahah