cerita pasal kahwin lak..

Salam buat para pembaca..


Cerita nie dah lama disimpan dan dipendam sejak aku dilanda masalah yang kini telah aku terima sebagai salah satu ujian hidup.  Aku ambil keputusan untuk meneruskan hidupku seperti biasa setelah beremosi murung sejak beberapa hari yang lepas.  



So, let's cekidaut dis picture ok..
:
:
:

 jangan salah paham yer, cik penulis blog nie ada di tepi tu yer, bukan di tengah.

Comel kan pasangan pengantin ni, pengantin perempuan tu merupakan kawan aku & Ain (my BFF) masa sekolah menengah dulu.  Kini, dia dah melangkah ke alam rumahtangga.  Semoga berbahagia di samping suami tercinta




p/s : cadangan warna tema majlis kahwin : merah putih sangat lawa!!




14 comments:

black_mel said...

haha...baru jer nak ucap tahniah..rupa2nya ada di tepi jer..

tiafazunia said...

wahhh!
merah betul!
cam smart je! ni laa rase xsabar nak kawen nih! :))

hentakbelipat said...

cantik lah tema warne tuh!

♥-- emieysandra --♥ said...

black_mel
:- ha..len kali tgk leklok
~_^

♥-- emieysandra --♥ said...

tiafazunia
:- benda baik jgn dilengahkn, pesan kt org je, diri sendiri ni masih m'dahulukan t'jwb yg len..
*peaCe!

♥-- emieysandra --♥ said...

hentakbelipat
:- lawa kn merah putih..ehehe

shima said...

merah putih memang cantik.nnt kawen jgn lupe jemput ye.hee.:)

♥-- emieysandra --♥ said...

shima
:- hahaha..emiey k?lmbat ag r,
bagi laluan kat shima dulu r..
huhu

Anip™ said...

merah putih..meriah giler..

♥-- emieysandra --♥ said...

Anip
:- kahwin mesti la meriah kan,hehe
~_^

HaNTwO said...

berangan ek??? hahaha harus kawin ni..

Miranisa =) said...

wah sokong merah putih^^ cantik cantik

♥-- emieysandra --♥ said...

hantwo
:- xlah, just bg cadangan tema warna kahwin je,huhuhu..

♥-- emieysandra --♥ said...

Miranisa
:- ehehe, like!