bukan nak kacau sesiapa

Salam buat para pembaca..

Sekarang ni nak tekan keyboard komputer pun rasa kaku, tapi inilah duniaku..semuanyer aku nak ceritakan kat sini.  Kalau nak tulis diari, lambat ag r..mungkin lagi emo kot.  
 Apa-apa yang buat happy, aku nak citer kat sini...apa yang buat aku sedih aku nak citer kat sini. Namun, tak ada niat langsung nak kaitkan dengan sesiapa apatah lagi nak mengacau hidup sesiapa. 

dari encik google..ermm, ade kaitan ngan citer ni x?huhu
ade kot, HAPPY life!

p/s : my lappy buat hal lagi, sama dengan hatiku yang sedang rosak..zero mood..(-_-") 



24 comments:

HaNTwO said...

mehh jadikan diri daripada zero kepada heroin..

maCy said...

lappy wat hal ape plak ni da na blik mktb.. huhu

twinkle twinkle said...

semoge lappy cpt smbuh ;D

Isyraq said...

semoga hati awak cepat sembuh dan "lappy" jugakk... huhuhu...

Wan Gerrard said...

Semoga awak dan lappy sihat seperti biasa ^_^v

diraja22 said...

pujuk hati dulu..

aLya said...

chill babe..xmo sedey2 :-)

♥-- emieysandra --♥ said...

hantwo
:- yeah,emiy kne kuat je..

♥-- emieysandra --♥ said...

macy
:- bila dah tuo, asyik meragam je la..huhu

♥-- emieysandra --♥ said...

twinkle
:- it just material, xde perasaan..smbuh ke x smbuh, ia tetap kaku..xmcm tuannyer yang kne makan utk kuat! hahaha..merapu jer..

♥-- emieysandra --♥ said...

isyraq
:- amiin..
lappy dh ok skg nie, hati pulak dlm proses nk smbuh..huu, xtau nk ntr repair kt bgkel mane..hahaha

♥-- emieysandra --♥ said...

wan gerrad
:- amiin..terima kasih, ujian dtg & pergi adalah adat dalam hidup nie..~_^

♥-- emieysandra --♥ said...

diraja22
:- tgh mencuba..it will be okay, nope..
it SHOULD be okay!
~_^

♥-- emieysandra --♥ said...

alya
:- thanks dear,
i'm smiling now..
~_^

naz said...

aikk bermadah pula dia. cepat habaq mai sikit :)

kakrose@kakyon said...

salam ziarah pagi jumaat..

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

yeh..luahkan saja..keybord rosak nanti beli baru

✿....rossa alina....✿ said...

jgn emo2 je..smile.. :)

♥-- emieysandra --♥ said...

naz
:- susah nk habaq la naz..huhu

♥-- emieysandra --♥ said...

kakrose@kakyon
:- salam, nti emiey ziarah balik k..

♥-- emieysandra --♥ said...

brutalsolo
:- yeah..nti minta duit ngan ang ler..huhu

♥-- emieysandra --♥ said...

rossa alina
:- thanks rossa..

yebbit + . + said...

alalala.senyum2 k. ;) btw, pic tusgt cute.

♥-- emieysandra --♥ said...

yebbit
:- tenkiu yebbit!