beraya with my BFFs

Salam buat para pembaca..

Hari raya ketiga..

Dapat jugak bersama-sama Ain & Ain ni..
 rindu sangat lama tak jumpa..
nak jumpa Nurl Ain ni susah sangat sebab kampung dia jauh dari aku.  

jOm tengok shOOting bermula..ahaksss

sibuk je die nak rasmi dulu..

yes, we are..
rindu bangat sama kamu, lama tak ambik gini..

ha..dia ni lagi..hahahaa


THEM!!
Nurul Ain (kiri, tudung belang) dan Siti Nur Ain (kanan)
yes, i love them so much!
*
*
*
Last but not least..
sempat jugak aku curi gambar nie dari handset Nurul Ain..
with her lovely Abang tersayang..

Semoga cinta mereka berkekalan dan cepat-cepat ke jinjang pelamin..amiin..

p/s : semoga ikatan persahabatan kami pun berkekalan.
~AMIN~



4 comments:

ciK LyndaWawa igUana said...

kamu berdua cantik ahh.....

♥-- emieysandra --♥ said...

cik lydawawa
:- terima kasih..
tp kt dalam entri nie ade tiga cewek la,ehehe

Che Armster said...

betul3.. tergoda untuk 3 seken tadi haha

♥-- emieysandra --♥ said...

che armster
:- 3seken? 3saat eh?huh..mmg xperlu lama2 pun..