Andai ku tahu..

Salam buat para pembaca..

Masa anda semua baca entri ni..
saya dah zZzZZ.. ~entri autopost~

konon nak singgah-singgah orang lain, pungut duit raya lebih



tapi




tapi





tapi kan,



pening datang lagi, bukan setakat tu..perut bagai dihiris..
ouhhh..damn!! gastrik lagi..
mungkin sebab raya first aku banyak minum air oren dan malam tu baru makan nasi..(-_-")

pliz, jangan suruh aku jumpa doktor sebab doktor amat takut pada aku, sila terbalikkan ayat ini.

last but not least :-
Terkejut dan sayu bila terbaca berita terbaru mengenai kes Datuk Sosilawati dan 3 rakannya yang hilang..berita yang tak pasti, malas aku nak citer lebih.


Anis : ciannyer, k.ngah tak sihat yer??

kak ngah iaitu panggilan Anis kepada aku, kadang-kadang dia panggil 'mama', kirenya panggilan untuk sesiapa yang rapat dengan dia.

p/s : jangan kaitkan isi entri dengan tajuk entri..~lalalaaa



4 comments:

apik pehe said...

hahaha..
comey budak tu...

Anip™ said...

gastrik..huhu..bgus la..haha

♥-- emieysandra --♥ said...

apikpehe
:- ha'a..mmg comel sgt bdak nie.
~_^

♥-- emieysandra --♥ said...

Anip
:- mekacih!!
hahaha