aku rindu kamoo..

Salam buat para pembaca..


kalau tengok gambar nie, jangan ingat entri ini sedih dan aku sedang ber mood jiwang ea..

just rindu nak update blOg..
rindu-rindu sangat!

Bukan aku tak nak update, tapi idea tak datang bila dok fikirkan assgnment yang bertimbun tak siap ag..fikir je tu, tak buat lagi.  Jadi, bagaimana aku nak berpesta ria di dunia blog ini kan.


Cakap pasal assignment, terima kasih la pada sesiapa yang undi  support aku supaya menjadi pelajar cemerlang dan rajin membuat assignment (everybody, clap ur hands!) di entri kat bawah nie yang aku tinggalkan macam wat status jer, baca-baca, tahu la aku tengah sibuk assignment..ye x? x ea..~lalalalaa

esok nak hantar assignment dah, boleh la senyum gini..

comel kan kan??! ehehe



6 comments:

sizuka[Izzati] said...

lpas hntr assignment mesti rasa bahagia je kan?heeee~

diriku said...

he2..rasa cam merdeka lps anta assignment ni..

naz said...

jangan kawal perasaan biarkan sahaja :) sebab itu yang buat kita jadi diri sendiri

nabihafadzli said...

yup kite dh hmpir settle asg kite... yippi

najihah sahami said...

waa..jelesnya..pas ni emiey meh tlg mish wat assemen mish lak ek??hehe

♥-- emieysandra --♥ said...

sizuka
:- yup, bahagia..~_^




diriku
:- ehehe, merdeka!!



naz
:- wah, penuh maksud komen naz nie,
emiey akan pikirkan..
~_^




nabihafadzli
:- yeas, settle..yippi yippi~~




najihahsahami
:- ok2..emiey tlg tgk ea..ehehe
~_^