terima kasih kepada pemberi award

Salam buat para pembaca..

Kamu semua sihat ke? Diharapkan semuanye sihat dan tak jadi macam aku ni..masih lagi batuk..uhuk3

award istimewa yang aku terima dari AidaAzrynn  kerana dibuat sendiri olehnya.

check it oUt!

chumil kan award dari pencinta kucing ni

sangat istimewa dan mestilah kena bagi penghargaan yang istimewa buatnya.
iaitu kena tulis mengenai bLognya tidak melebihi 100patah perkataan.
 
mula!

bLog Aidaazrynn a.k.a gugurl ni mempunyai banyak kucing kerana empunya blOgnya sangat sukakan kucing. Kalau tak caye, tengOklah blOgnye yang penuh dengan kucing tu. bLog gugurl ni jugak elegan kerana bewarna hitam dengan ada samar-samar purple sikit. Si gugurl ni jugak minat Dato’ Siti sama ngan aku..suke!! selain meminati Shahir yang aku kenal menerusi lagi Kebahagian Dalam Perpisahan, tu pun nasib baik dia jadi juara..kui3x..lagi?..bLog gugurl ni cantik menarik tertarik dan debOom la. err..last but nOt least, blOg gugurl mempunyai tarikan & keistimewaannya tersendiri!!

lama tak buat karangan pendek ni, huhu..
hOpe aida berpuas hati yer, ~lalalalaa
~_^

thanks jugak kepada makbed yang sudi memberi award "Interesting blOg Award" yang aku baru dapat hari tu, ada di entri ini.



6 comments:

MOFASAD said...

TAHNIAH :)

MOFASAD said...

TAHNIAH :)

♥-- emieysandra --♥ said...

mofasad ~ tenkiu!!

Fyzal said...

hehehe.. cutenye kucing award tu. :)

AiDa AzRyN said...

Yeay! syg kamoo~ :DD

♥-- emieysandra --♥ said...

fyzal ~ yup..mmg cute!!

aida ~ cyg kamOo jgk!

~_^