PBS - kembali ke sekolah

Salam buat para pembaca..

Lepas balik sekolah tadi aku terus tidor, sebab penat sangat.

Kenapa aku pergi sekolah?

Mungkinkah umur aku baru mencecah 16tahun?
siape yang anggap camtu, bangganyer i..huhu

Sebenarnya, hari ni hari pertama aku menjalani Pengalaman Berasaskan Sekolah (PBS) di Sekolah Kebangsaan Balai Peradong,
Aku bersama Kema dan Fazilah akan menjalani PBS selama 5hari, tapi memandangkan hari Selasa ni cuti Hari Kemerdekaan, maka kali ini ber PBS selama 4 hari je..(mood aku : hooray! sama ngan budak-budak yang dapat cuti dan di fikiran mereka dapatlah tengok citer katun hari tu)

Tadi lepas jumpa Penolong Kanan 1 dan Guru Besar, kitorang lepak kat bilik mesyuarat sekolah tu..

Konon-konon nak buat kerja-kerja assignment, tapi biasalah aku yang budak negatif hiperaktif nie mula berasa bosan apabila terlalu menumpukan perhatian mula mencari alat untuk bermain..wakawaka..ayat xsesuOi ng umO..


alat-alat permainan aku sudah semestinyer webcam, photoscape, picasa & spek mata plastik cap alamaya dan sedikit bahan perasa  iaitu hot kiss frOm Kema & Na..kah3x..

http://www.cute-smiley.com

p/s : baru sempat publish pOst lepas balik dari dating..
http://www.cute-smiley.com
berbuka puasa kat umah nenek Kema, sangat kecoh dan meriah..i'm lovin it!




No comments: