mOtif : marah ke gediks?

Salam buat para pembaca..

Aku sebenarnye nak post entri lain, namun disebabkan ade perkara yang menspOilkan emOsi ku
sO, aku nak wat edisi meluahkan emosi, meluahkan perasaan supaya stabil sikit hormon dalam badan aku ni..oOpss, terlebih sudaaa..

hahaha..
ayat macam bengang je, 
sebenarnye..ni je

http://www.emocutez.com
:: aku demam, selsema dan batuk ::
ini yang membantutkan aku untuk menulis entri, berblogwalking dan paling tak tahan..
aku menjadi sangat sensitif
rindu ma..nak ma..nak ma..
isk isk T__T
rindu ain..my lovely BFF, 
stay cOol dear..sabar tau
rindu die..>.<
rinduuuuu..


huh..sila abaikan unsur kemanjaan & kegedikkan yang minimum di situ yer

http://www.emocutez.com

:: aku sangat marah ::
fenOmena ini terjadi kepada gadis yang tak pandai nak marah ni apabila ada orang kacau kawan aku..
geram sangat-sangat
aku belajar taigOt dalam taekwandO tau
http://www.emocutez.com
meh sini aku penyek-penyek mamat slenga tu

tOnyoh-tonyoh kat dinding


ish..tak puas hati ag, nak buat ape ni..
nape kau buat kawan aku macam tu? tak pikir perasaan orang ke?
pikir lah, bila kau buat orang macam tu, kau akan dibalas jugak mungkin dengan cara yang lain je.




huh..nasib baik aku penat buat BIG tadi, malas nak membebel banyak-banyak
err..alhamdulillah  BIG semester ni dah lepas


ok..sambung balik..
http://www.emocutez.com


aku pun dah penat nak pot pet tak tentu pasal
bertukar jadi pOmpuan melayu cun lak


ini pOmpuan gediks ea ketika menghadiri satu majlis yang agak bOring, sO handset berkamera la sebagai tarikan nafsu..muahahaha

lagi yang ni, sila teleng kepala yer, peneman aku dalam dua-dua gambar ni ialah si bUdak lagi giler pOsing dari shayer..hahaha..larikssssssss




13 comments:

Hariz said...

Alolo Ciannya Demam :(


New Entry Prof-Hariz
JOM! Exchange Link Bersama Prof-Hariz

ASaDa RyutaRo said...

hOo.. emosi tak stabil?? PMS? hihihi..

banyak2 rehat, makan ubat kalau terdesak, pergi klinik kalau melarat.. lalala~ *nasihat tidak berbayar*

marah bukan maen lagi. karang bawak2 lebih marah tu, kamOo plak yg jd salah. sabar2 je la ea.. hehe =P

kirim salam kat kwn kamOo.. err..

AiDa AzRyN said...

hope get well soon~~ :)

Anip™ said...

gediknyer!..hee~~

♥-- emieysandra --♥ said...

hariz ~ cian je? bg la ubt k, bw buah tgn k,ehehe

asada ~ huhu, tq atas nasihat kamu..yup, betOi 2..xleh over2 lak nk msuk cmpur mslh org..mekacih2!

aida ~ thanks aida..

anip ~ waaa..1org kata sy gedik, cmne ni?

~lalala
~_^

sugar2 kapas strawberry said...

mkn ubat ye :)

encik azuwan said...

skrg musim tak sehat.

♥-- emieysandra --♥ said...

sugar2 kapas ~ ok!..thanks..

encik azuwan ~ tol tu..T__T

~_^

Qu azniza ;) said...

semoga cepat sembuhhh

♥-- emieysandra --♥ said...

thanks Qu azniza!

~_^

diriku said...

nt sembuh demam n batuk, blh smbg smula blogging..he2..

maCy said...

asada ta abeh2 pms, kalo maC emo pn ckp cm2.. haha


dmam ea.. get wel soon sis :)

♥-- emieysandra --♥ said...

diriku ~ insyaAllah..skg dh mkin baik..

macy ~ xpe, en.asada bru nk blajar sifat2 pOmpuan kOt..oOopsss..eheheh
thanks macy!

~_^