facebook & nuffnang

Salam buat para pembaca..

psttt!! kOrang nak tahu tak?
meh dekat sikit..nak citer nie..
tahu tak?
tahu tak?
:
:
:
:
:
:
:
:
:
dragOnball ade 7biji semuanyer..
buuuuuuuu!!
~lalalalaala!~


First of all..
aku nak gitahu yang aku dah aktifkan facebook!!
tak tau la dengan nada gembira atau tak, yela..sebelum aku ade gitahu yang aku deactivate akaun facebook, tapi sekarang dah aktif balik.
Lepas ni, kalau aku deactivate, then activate balik..tak nak gitahu dah..huhu

:- alasan paling kuat on facebook, nak spy kawan jer, & abang senior yang aku admire dulu..yeah!!

 

ade sesiapa nak facebook aku ke?hurmm..xyah la, memboringkan je sebab aku layan separuh jiwa jer..



perkara kedua yang korang kena tahu jugak ialah.

pakwe aku sangat baik!!

eh..eh..abang nuff aku ler..
nape?
pakwe @  makwe kOrang lagi baik ke?~lalalaala


aku dah makin sayang kat abg nuff nie apabila ia semakin beranak pinak (buffered earnings) hingga sampai temPoh expired nyer (metered earnings)...alhamdulillah.. 
abaikan mengenai perkataan abg & beranak pinak..

:- i dunno why aku tak suke update sal nuffnang..(-_-")
bukan satu keburukkan kan?

Perkara yang ketiga..
My lappy masih dalam keadaan yang sama, sangat menyukarkan aku selaku pelajar yang paling rajin untuk menyiapkan assignment yang semakin berlambak nie.  Lappy yang sakit ini seakan tekakku yang selalu sakit apabila batuk..Ok3, aku akan minumtogok ubat batuk supaya tak de penyakit yang akan berlanjutan kelak. peace!!

Last but nOt least..
Aku amat rajin menghitung hari sekarang ni, 
menghitung hari balik umah..
..15hari lagi..




10 comments:

::fadxieza:: said...

org kate klu kita wat entry pasal nuffnang,lgi banyak B.E kita bakal dapat..
Yeke?

♥-- emieysandra --♥ said...

fadxieza ~ ye ke?hurmm..emiey pun xtau,ehehe..pe kaitannyer?

MOFASAD said...

gua tak pernah cerita pasal be nuff nie..

tapi dah jalan 13 be..

ehehe


apa fb?
nak add

♥-- emieysandra --♥ said...

ha..betOi..mofasad xpnah citer pun sal nuffnang kan..tp trafik tinggi jer..ape petua ek?huhu

try search lantana camara..~lalala

~_^

Hariz said...

Saya nak facebook anda :)

New Entry Prof-Hariz
Roslin Hashim Jaguh Badminton Ke Bercerai?

sizuka[Izzati] said...

seronoknya nk blik rumah.hehe~

Amirrah Zawani said...

sy pun menghitung hari nak balik jgk ni... rindu kucing2ku.. eheh..

♥-- emieysandra --♥ said...

Hariz ~ ade letak badge fb kt sbelah..ehehe

sizuka ~ ermm..xsabar sgt nak balik..

Amirrah ~ la, ye k?tp..kucing2 tu rindu awk x?ehehe..gurau jer

~_^

ciK LyndaWawa igUana said...

nuffnang saya takde buat hasil pun.....erm..lame dah pasanng...kesiankan....

♥-- emieysandra --♥ said...

sabar la cik lindawawa..emiey pun lama gak baru m'nmpakkan hasil, berusaha lagi ek..

~_^