Contest bakal berakhir..

Salam buat para pembaca..

Pejam celik pejam celik, dah masuk 30hb Ogos, yeay! esok kita akan menyambut hari kemerdekaan dan sekolah pun dah cuti.


Baiklah, kembali kepada tajuk asal.
Contest Teman Sejati By Emieysandra akan berakhir tepat jam 12malam nie.

Ramai yang tanya kat shoutbox, masih sempat lagi ke nak join contest?
Maka, jawapannya masih sempat sebab 30hb Ogos tak berakhir lagi kan.

Tepat jam 12 malam, berakhirnye 30hb maka berakhirlah contest.

Aku memang tak sangka contest pertama ini akan mendapat sambutan sebegini.  Sampaikan ada rasa nak kena tukar hadiah kepada yang lebih grand lagi ni. 
 perlu ke? perlu ke?..ehehe

Tak pela, aku akan cuba setakat yang termampu yer.
Jom-jom join contest sebelum tempoh berakhir! 

p/s : dalam proses menerjah peserta contest lepas approve penyertaan mereka tadi..
~lalalala



5 comments:

LIYANALEANNA♥ said...

menunggu detik 12 am ! :))

suzie rahman said...

excited nya.ngee

♥-- emieysandra --♥ said...

Liyanaleanna
:- yup..

♥-- emieysandra --♥ said...

suzie rahman
:- ngeee

~_^

tiefazatie said...

moga ada rezeki ifa ye..hihi