31 Ogos

Salam buat para pembaca..

30 Ogos telah berlalu, menandakan tamatnya contest sulungku.
Kini, 31 Ogos membuka tirai hari Selasa.
Malaysia menyambut Ulangtahun Kemerdekaan yang ke-53.



TANGGAL 31 OGOS

Tanggal 31
Bulan lapan lima puluh tujuh
Merdeka ! Merdeka !
Tetaplah merdeka
Ia pasti menjadi sejarah

Tanggal 31
Bulan lapan lima puluh tujuh
Hari yang mulia
Hari bahagia
Sambut dengan jiwa yang merdeka

Mari kita seluruh warga negara
Ramai-ramai menyambut hari merdeka
Merdeka !
Tiga satu bulan lapan lima puluh tujuh
Hari mulia negaraku merdeka
~nyanyian Sudirman, yang diminati hingga kini~

tadi nyanyi lagu ni dengan budak-budak Prasekolah SKBP, bukan main semangat diorang angkat tangan masa sebut MERDEKA!


ni dah memang habit aku, suke ambik gambar ngan budak-budak.
gambar kat atas ni, one of dak Prasekolah tadi..
please say.. muke dak ni ade iras arwah Sudirman..


uh..takkan aku je yang nampak gitu ek?
~lalaala..



6 comments:

sugar2 kapas strawberry said...

dan berakhir sudah contest smlm..hihi

annazanariah said...

siapalah pemenangnye ye.. berdebar2 ni.. harap2 ada la rezeki kali ni.. :)

Ct SoLeHa said...

selmat menyambut hari kemerdekaan..
budak 2 ade la iras2 tp xla iras sgt...hehe

♥-- emieysandra --♥ said...

sugar2 kapas strawberry
:- yup, berakhir sudah..

♥-- emieysandra --♥ said...

annazariah
:- jeng3..

♥-- emieysandra --♥ said...

Ct Soleha
:- ha..ade iras kn..sikit r,
ehehe