tak dapat Lan..berpaling pada Akim

aku : hai Lan, saya minat sangat kat awak

Lan : ye ke? terima kasih..

aku : saya minat semua lagu-lagu awak, lebih-lebih lagi lepas awak duet dengan Dato' Siti hari tu.  bOleh kite ambik gambar?..
tanya aku malu-malu


cube agak ape yang jadi, agak-agak aku jatuh katil ke?
try cubit pipi aku ni. auwwwwwwww!!
.....................................................................................


Salam buat para pembaca..
maaf baru bagi salam, ehehe..

Sebenarnya, itulah dialog yang tak terluah untuk aku sampaikan pada Azlan The Typewriter. Dia dah ada depan mata aku, cuma aku yang lambat bertindak untuk jumpa dia.
Aku nak sangat mengabadikan gambar kenangan dengan dia.

Aku sangat minat dengan lagu-lagu Meet Uncle Hussin dulu, dan bila Azlan bawa diri sebagai penyanyi solo, aku tetap minat dia.

Malam Sabtu yang lepas, ada persembahan puisi di Istana Budaya.  Azlan merupakan salah seorang artis yang buat persembahan malam tu. Dia sampaikan sebuah puisi dan menyampaikan lagu Kelibat Si Penyair. 
Besttt woooo..aku tergoda sangat dengan suara dia..ahakssssssss..

Aku memang tak tengok artis lain, tengOk Lan je.
errr..aku tengok gak r A.Samad Said ngan Roslan Mahadon,ehehe..

disebabkan frust tak dapat ambik gambar dengan Lan, aku berpaling pada
:
:
:
AKIM
:
kan bagus kalau kat tengah tu Lan..huhu

perkarangan Istana Budaya

dan aku yang masih mengharap Lan ada kat sebelah..

p/s : rasa menyampah tak dengan entri ni, kalau ye..sila like, kalau tak menyampah, lagi la like laju-laju ek..hahaha
just luahan hati, rasa fanatik sangat bila jumpe Lan. Kalau jumpa Dato' Siti Nur Haliza, tak tau la macam mana pulak..



12 comments:

AiDa AzRyN said...

akim pun akim la.. hee~ ;P

naz said...

haha lan dah nak kahwin oi cepat sikit kejar

♥-- emieysandra --♥ said...

Aida ~ yup..bOleh la,ehehe

naz ~ huhu, dgn emiey la tu kOt..giler perasan!!..hahaha

~_^

K I E R A said...

Akim pun okay ape :)

d_tieah said...

Sy ade pic lan.. ms dia dgn MUH..
Msh dlm simpanan ke tak ek..
X igt.. nnt la sy cr2..
Huhu..
Sy nye tgk akim..

tiha said...

huhu akim makin berisi la..hohoh^__^

♥-- emieysandra --♥ said...

KIERA ~ ok lah Akim pun..

d_tieah ~ waa..jeles r gini..

tiha ~ agak r..

huhu

~_^

petite_girlz07 said...

aiyoooo.miera22

♥-- emieysandra --♥ said...

petite ~ awat ida? hahaha..

++***hana zaty**++ said...

aaaaaaarrrggghhh jeles plak!

hana minat akim!!! =p

♥-- emieysandra --♥ said...

iye k? emiey xde feeling ape2 pun bile dok sblah die..hati masih ingat Lan..hahaha

xpela, klu emiey jumpe akim lagi..emiey tolong kimslm ea..huhu

~_^

Yatre Hayati said...

akim pown ok daripada tak ada.