skandalku dalam hidupmu..

Salam buat para pembaca...

Aku kena mengakui hakikatnyer bahawa aku telah menyayangi insan lain..lelaki lain selain dat bOy.
Hari ni, barulah aku nak berterus-terang.  
Dulu, aku dan dia tak bOleh bersama, disebabkan masalah keluarga, tempat tinggal dan jugak umur yang ketika aku mengenalinya, aku masih bersekolah dan muda lagi untuk kenal erti perhubungan ini.  Tapi kini, aku begitu yakin dengan perhubungan ini, walaupun aku telah bersama dat bOy.
Biarlah aku berterus-terang dengan dat bOy dan semua orang bahawa senyuman lelaki inilah yang menemani ingatanku pada kenangan WS selama ini.
:
:
:
:
:
captiOn : skandalku dalam hidupmu

Aku dengan beraninyer ,tunjukkan muka skandal aku selama nie.  
Memang aku berani kan? kalau dat bOy tengOk ni mesti bengang tahan gaban, nak nyanyi lagu Akim pun tak leh daa..haha..waka..waka..ehehehe.
Jadi skandal sebab aku akan tersenyum dan hilang kewarasan apabila tengOk gambar-gambar BYJ ni...yup,suke simpan pic BYJ masa time sekolah ag.. 

Skandalku ini bernama Kang Jung San, aku mula jatuh cinta padanya apabila aku melihat dia main baling-baling salji dengan senyumannye yang sangat cOol.  
Skandalku rupanyer Bae Yong Jun yang juga dalam hidup kamu semua tika WS iaitu Winter Sonata pOpular dulu kan.
korang korang..
Sebenarnya, aku dengan rasa gedikss keterlaluan telah menjOinkan diri dalam contest Mr. & Mrs. Lanun yang dianjurkan oleh nfahk's.
Jom klik SINI untuk mengetahui lebih lanjut mengenai contest ini.


~picture has been deleted~


Contest ini akan berakhir sebelum pukul 12.00malam ini. So, dengan segera aku mengetag 
ruby bieha untuk jOin contest nie..



8 comments:

nfahk said...

hye dear! pandai u edit :) accepted & nama u dh updated! ^___^

sugar2 kapas strawberry said...

ohh tertipu..dush3..ahaha

♥-- emieysandra --♥ said...

nfahk ~ ehehe..tenkiu!!

sugar2 kapas ~ ololo..ciannyer, meh nk dush3 ag..hahaa

~_^

♥PrinCeSs KellY Eun♥ said...

wahseh..nmap menarik jak cntst neyh.,.hahha..good luck emi^^,

☺[ai][sUmi]☺Chan said...

semoga berjaya~

♥-- emieysandra --♥ said...

tenkiu aisumi chan!!

H Y D E said...

suke BYJ ye...tringat zmn skolah dlu~
zaman crite korea baru mletop~

モハマヅ ブッカリ said...

yg ini nice (^^;)