Tukar baju baru..

Salam buat para pembaca..

Ter-excited pulak bila jumpe layOut baru ni,
sebenarnya nak gitahu yang aku dah pakai layOut..tadi kan backgrOund je warna pink..ehehe,jangan maraaaaaahahahaha!!!

Baiklah, pasal baju ni, tetibe aku teringatlah cita-cita aku masa sekolah rendah. Bila masuk darjah 1, bila aku dah tahu ape maksud cita-cita..aku mula bercita-cita untuk menjadi  CIKGU.  Tapi bila masuk Tahun 6,  aku nak jadi fashiOn designer pulakssss!!

Sekarang?
aku bakal menjadi seorang CIKGU a.k.a PENDIDIK

tapi, 
aku masih minat fesyen..

dan jugak
minat Datuk Siti Nur Haliza dari dulu sampai sekarang

lawa akak i ni kalau pakai tudung kan

mengancOm!! tapi still sopan

suke imej akak i yang macam ni

sangat bergaya akak i ni kan..

oOpsss..tersyesyat pulakssssss adik bukan sesiapa nie..




13 comments:

naz said...

beautiful babae:)

sugar2 kapas strawberry said...

yg bwh tu da ley jadi pganti siti ;)

♥PrinCeSs KellY Eun♥ said...

wah,.,,dah mcam siti jugak la kamu..sweet..^^,

Botak said...

tak minat siti..
ntah hape² pakai tudung camtu..
bkn camtu cara pakai tudung...
>>____<<

♥-- emieysandra --♥ said...

naz ~ tQ!

sugar2 kapas ~ adess, itu mek perasan je,huhu

eunzi ~ hahaha, bOley k?xmau r, nti i demand..hOhoHo

botak ~ nak kena halau ni,huhu..stiap org ade pndpt b'bza kn, emiey rspect pndpt kamu..

~_^

Cpija said...

p'dpt i la.. siti xcantik mn pun bila kai tudung spru tutup. lg2 fesyen tudung yang mcm biarawati tu.. oppss, sorry. tp siyez, klulah dia kai tudung 2 elok2 tutup semua.. mmg cantik gile2.

shark said...

ingt dolu2 nk jd doktor
pastu tukar nk jadi polis
pastu tukar lg nk jd usahawan
skang dh jadi org berguna:)

velasrizal said...

blh gabungkan jadi cikgu fesyen hehe..2 2 dapat..

Sukarnya Menolak Undangan Perkahwinan

♥-- emieysandra --♥ said...

cpija ~ huh!!..cntrOl marah nie..huhu, grau aje..pndpt msg2 kn, emiey mmg mnat giler r dgn siti..

shark ~ lOrh, ingt dh jd ikan paus..oOopss..ehehe,bgus2 kne jd org gk..

velasrizal ~ insyaAllah, combine kn cita-cita tu,tQ!

akuvision said...

minat siti dari zaman sekolah menengah lagi, tapi bukanlah fanatik sangat. Dia memang cantik, tapi konsep memakai tudung tu kurang berkenan di hati den, nampak rambut!, Namun mana yang baik kita ikut, yang kurang tu kita perbaiki

♥-- emieysandra --♥ said...

akuvision ~ betOi tu, like ur opiniOn!!
~_^

Gadis H said...

memang lebih manis Dato' Siti bertudung... ^_^

♥-- emieysandra --♥ said...

Gadis H
:- yup, die sgt cantik!
~_^