pergilah lari jauh-jauh..

Salam buat para pembaca..

Aku rasa macam nak lari jauh-jauh, tapi aku bukan jaguh pecut,
lari 100m pun tak larat.
Dah la lama tak jOging, stamina pun dah semakin berkurang kot
so, aku berjalan-jalan je la perlahan-lahan.

cuba meninggalkan masa lalu yang telah kucoretkan dengan indah tetapi tercOnteng sedikit di satu sudut yang tak pernah dirancang
masa tak pernah berhenti,
kehidupan bukanlah menjanjikan kegagalan
bila apa yang aku impikan pasti sebuah kejayaan
dan kesempurnaan dalam hidup.

Aku takkan pernah tunduk membisu menangisi hari lalu,
aku akan sentiasa bertahan sedaya mungkin walaupun dalam linangan air mata.

anak sape la pulak ni, jatuh kang kang nanti kang..(-_-")

p/s : minta maaf lah atas entri yang memboringkan ni

tukar nombor telefon???? delete je akaun facebook????

T___T




2 comments:

Yuki KumikO said...

tgh frust ke ni?

♥-- emieysandra --♥ said...

agak r..emm..entri yg membosankan!!
ehehe..hahaha
~_^