padaMu kubersujud..

Salam buat para pembaca..

Dah lama aku tak kongsi kan lagu yang aku minat kan.  Aku pun baru ada peluang untuk menghayati lagu, setelah sepanjang minggu sibuk dengan kerja-kerja kuliah.

Sejak dari tengahari tadi aku dok ulang lagu Afgan ni.
Tahniah Afgan kerana telah membuat aku minat padamu melalui lagu ini!!! adesss...ayat berlagak betOl minah ni 




Ku menatap dalam kelam
Tiada yang bisa ku lihat
Selain hanya nama-Mu ya Allah
Esok ataukah nanti
Ampuni semua salahku
Lindungi aku dari segala fitnah
Kau tempatku meminta
Kau beriku bahagia
Jadikan aku selamanya
Hamba-Mu yang slalu bertakwa
Ampuniku ya Allah
Yang sering melupakan-Mu


lagu yang lebih bersifat ketuhanan dan benar-benar mengundang keinsafan pada aku. Andai esOk, aku akan kembali pada Sang Pencipta.....

lagu ni pun lagu tema drama Janji Kekasih di TV3 kan..citer tu pun best!!




2 comments:

AiDa AzRyN said...

Kan?mmg best cte tu.. ;)

♥-- emieysandra --♥ said...

ha'a..best citer tue