kegemaranku..

Salam buat para pembaca..

Sejak akhir-akhir ni, aku sangat sibuk dan semestinya sibuk dengan kehidupan sebagai seorang pelajar. 
Tapi, aku bersyukur sangat, buffered earning aku bertambah lagi, jadi sekarang dah ada tiga. So, kalau dah singgah tu rajin-rajin la klik mana-mana iklan yang muncul kat blOg aku ni.  Aku akan sangat menghargainya dan akan cuba untuk berblogwalking mengikut jejak yang ditinggalkan dalam shoutbox aku ni.



ini pulak kegemaranku iaitu mengedit gambar!!

 
just simple editing about yesterday..

aku menggunakan program paint.net.  Ingat lepas ni nak buat tutorial, macamana nak gabung gambar guna program paint.net. sharing is OK kan!!



7 comments:

-telordibasuh- said...

wa dah ade anak bername BE hehehe...

Amirrah Zawani said...

byknya BE..
sy xda lgsg.. hehe!!

♥-- emieysandra --♥ said...

telOr ~ ape2 je la telOr ni,hahaha

amirrah ~ insyaAllah, lepas ni ade la tu..sabar & bykkn usaha..

~_^

diraja22 said...

teruskan perjuangan..

nosembilanbelas said...

akak pun dah ada BE

nabilah abd rahman said...

wah,banyak dah BE..congratz..

♥-- emieysandra --♥ said...

diraja22 ~ tenkiu!!

nosembilanbelas ~ bagus la..nti sling support ye..

nabilah ~ tenkiu bery much!!

~_^