Ini blOg adik saya!!

Salam buat para pembaca..

semua sihat ke hari ni?Alhamdulillah kalau semua sihat..
Kalau tak sihat, pergi jumpa doktor dan makan ubat tau.  Jangan dok inject diri sendiri..
ehehe..saja dimulakan dengan sesi bagi nasihat.

hey kawan-kawan, jOm terjah blOg adik saya yer.
Adik saya iaitu ruby a.k.a bieha a.k.a rubybieha..
sama je kan,ehehe
Dia ni one of my classmate yang baru buat blOg..jadi tak salah kita menyOkong dia kan..

my classmate tapi adik??!!
sebab si bieha ni yang paling muda kat dalam aku tu!!!

jOm klik kt gambar ni untuk ke blOg bieha


ramai jugak classmate aku yang ada blog, iaitu
Na

S E L A M AT  B E R B L O G G I N G 

kepada mereka

p/s : banyak perkara yang berlaku hari ni dan aku ingin sangat share kan kt blOg ni..just wait my entri!!



6 comments:

nabihafadzli said...

he3 tq kak 4 d promote... nk kne tmbh ilmu lg ngn akk... ♥‿♥

cikgu ainura said...

akq dah folower biha dah... :)
moga clasmate kite lebih ramai lagi suke berbloger...

♥-- emieysandra --♥ said...

ala..bieha cpt je boleh godek blOg tu, xyah akak ajar pun..
btw, ape yg akak leh tlg..akak tlg,just be ur senior dlm blOgging ni..pdahal akak pun kne blaja byk ag..

~_^

♥-- emieysandra --♥ said...

cikgu ainura ~ yup..sme2 la kite skOng msing2 ea..

~_^

petite_girlz07 said...

ehehehhe...mntak22 rmai nnti dak cluz yg akn ade blog......

♥-- emieysandra --♥ said...

petite_girlz07 ~ betOi tu ieda

~_^