Hujan menyemai bunga di hati..

Salam buat para pembaca..

Pagi tadi hujan tau, eh bukan pagi tadi je tapi pagi kelmarin jugak. So, terpaksa la kitOrang berjalan ke kelas dengan berpayung. Aku suke tengOk hujan, rasa nak je buang payung kemudian main hujan tu. Nasib baik time nak g kelas kalau tak, jadi macam peristiwa hari tu lagi.


inilah suasana pagi tadi


budak manO pulaks nie


oOoo..diorang nie,kenal sangat r..hahahah
dari kiri, Hajar, Na & Izzah..sompek demo pOsing..xtau la loghat mane nie



Meh kita nyanyi lagu Hujan air bunga di IPG KPM...
^_^


No comments: