hadiah & kad jemputan..

Salam buat para pembaca..

Hari ni nak update sal hadiah yang aku dapat dari kak Hidayah ni,
jOm tengOk ea

kak Hidayah siap bagi sijil ag & jugak kupon untuk King's, thank yer akak..
aku dah idea camne nak gunakan kupOn tersebut ,ehehe

kemudian..dapat ni jugak


masa ambil bungkusan hadiah dari kak Hidayah jugak, aku dapat kad jemputan ni..

jOm nyanyi dulu..

kompang dipalu..pengantin malu
duduk bersanding tersimpul malu
kompang dipalu pengantin malu
moga bahagia ke anak cucu
pak pak pung!! muzik latar yer.

Kak Suriana melangsungkan perkahwinannya semalam, tapi aku tak dapat balik sebab semalam ade kelas ganti..
sOb3 T__T

kalau tak de kelas pun aku tak balik, kat Kelantan tu jauh wei..kena cari tiket la ape..amat susah tau..ongkos pun banyak..

tak pe la, dari jauh aku nyanyikan lagu 

pak pak pung pung!!
kompang dipalu..pengantin malu
duduk bersanding tersimpul malu..
kompang dipalu, pengantin malu
moga bahagia ke anak cucu
aku doakan moga berkekalan
selamat sejahtera hingga akhir zaman..

p/s : suke nyer dapat hadiah & terpikir, bila lah nak cetak kad jemputan sendiri ni..haissshh, tunggu habis belajar dulu!!
(-_-")



4 comments:

Fyzal said...

nyanyi dari jauh pun dah memadai kot. :)

yg first tu hadiah sebagai follower ke 100 ek? tahniah tahniah.

♥-- emieysandra --♥ said...

hahaha..2pun dh ujan kt cni,
yup..ehehe, tenkiu!

~_^

Hidayah Ismawi said...

hehe..hope you enjoy the gifts.. sorrylah .. tak grand mana pun..

MY LATEST ENTRY: Even Mondays are great!

♥-- emieysandra --♥ said...

mestilah enjOy dpt hadiah ni..
tenkiu so much!!