dusun..jeram Gading...makan buah kat umah Mak Chu

Salam buat para pembaca..

Aku mencuri sedikit waktu untuk mengupdate blOg ni yang nyaris bersawang..huhu
Tapi, yang paling penting aku nak mengisi cerita kehidupanku dalam blOg ni.


Hujung minggu lepas, aku ikut salah sorang classmate aku,
Liyana balik umahnya kat Jelebu.

Perkara pertama yang kitOrang buat ialah pergi ke dusun..cari durian!!

my classmate, dari kiri Kak Mek, Nyta, Ana dan Izah.

 mana aku? tadaa..
:
:
tengah makan langsat!!..err..lupe r, langsat ke duku..huhu

lepas tu, kitOrang bertOlak ke Jeram Gading..aku excited sangat bab piknik ni.. i lOike!!

sebaik je sampai, pe lagi..pOsing dulu lah..ehehe

xbanyak gambar mandi yang kitorang ambik..kalau ade pun, sensOred lOrh!!

petang 2 pulak g mkn buah-buahan kt umah Mak Chu Ana..

ini buah durian ye adik-adik..kakak-kakak..abang-abang..
sedapnyer sampai menjilat jari..huhu


ini pulak mOdel-mOdel buah rambutan..


bergambar ramai-ramai sebelum balik.

 
p/s : teringat kampung halaman..

T__T

10 comments:

Miss Izah Mohamed said...

sedao kn dpt mkn2 buah hehehe

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ said...

nak langsat..nak langsat..pos ar kat akak setangai dua...hahaha

♥-- emieysandra --♥ said...

izah ~ sedap sgt!

cik aidacomei ~ meh alamat nak pOs, pos tngkai je,bOleh?huhu

GADIS COMEL said...

bestnya dpt petik sendiri buah dr pokok..

Mario said...

jeles arr makan langsat takyah petik...huhu

Hamzah Ian said...

lame dah tak makan durian.. lor.. bestnye..

zulkbo said...

salam..
ermmm..sedapnya makan
buah2an tempatan..ada lebih tak?

♥-- emieysandra --♥ said...

ehehe..

~_^

HonEyBuNNy said...

salam..nak buah rambutan ckit..ehheh

ツbieaz@bie Azreenaツ said...

bestnya makan durian...
yummy ^__^