Contest Tudung Kesayanganku..

Salam buat para pembaca..

Dah terjumpe contest ni, rasa sayang pulak kalau tak masuk.

ini banner contest tersebut, sila klik untuk tahu lebih lanjut.


Baiklah, setelah membaca syarat-syaratnya, aku nak tag dua orang classmate aku iaitu

Gambar yang aku pertandingkan ialah gambar ni
:
:
:
ermm..ok x pengadil?
gambar ni, aku cube matchingkan inner tudung syria dengan selendang biasa dan buat fesyen macam ala-ala Dato' Siti.


ok, banner pun dah diletak kat sidebar..

DONE!!




3 comments:

nabihafadzli said...

heheh tq kak tag... i pun cm bminat juga jek nk join

Aleeya said...

haiii salam..

canteknye tudung..kreatif yer..gabung2kan dua tudung yg glem hehe :))

tq join contest ni tau..jgn lupa tunggu cabutan bertuahnye wokey

♥-- emieysandra --♥ said...

nabihafadzli ~ same2!

Aleeya ~ ehehe, tenkiu!
yup..mmg xsabar nk tahu keputusan ni

~_^