award dari cik shabah

Salam buat para pembaca..
Maaf lah, hampir dua hari aku tak menulis entri. Yup, aku kena akur dengan status sebagai seorang pelajar. Kuliah + Tugasan + Belajar.

http://www.emocutez.com
Dua hari yang lepas jugak, aku dapat mesej dari Cik Shabah kat shOutbox yang bagitahu aku dapat award darinya.  Terharunyer dapat award lagi.
Blog aku dah la tak seberapa, tak tahu ape yang aku bebelkan.  Kalau entri bOleh masuk tOng sampah, dah lame kOt kena humban dalam tong sampah. Ooppsss!! aku rasa macam tak elOk je ayat gini sebab setiap orang mestilah ade keistimewaannyer sendiri, same jugak dengan setiap blOgger yang mempunyai entri tersendiri untuk blOg nyer. kan..kan..kan?? huhh..tak jadi nak emO..

meh tengOk award dari cik Shabah ni


dah dapat award, meh jawab soalan ni pulaks..

1. Ucapkan terima kasih kat orang yang tag kamu:      
Terima kasih banyak-banyak kepada Cik Shabah yang amat baik hati memberikan award nie kepada aku. Semoga Cik Shabah akan selalu dapat award banyak-banyak lepas tu bOleh buat muzium. Kalau nak share dengan emeysandra pun tak pe jugak. Lepas tu, semOga....errrr..terlebih sudaaa..bab bagi ucapan ni semangat sikit..huhu

2. Tag 15 orang blogger yang anda rasa menarik|besh: 
*Hani
sempat pilih 9orang je, takut tak sempat nak g jOging jap ag..


3. Beritahu kat blogger tersebut mengenai award ini:
orait!

4. Terangkan 7 perkara mengenai kamu: 
macam pernah jawab soalan nie. tak pela, jawab berdasarkan situasi sekarang lak.
  • seOrang pelajar
  • sekarang berada di asrama..tak suke sangat!
  • suke ngadap laptOp..bOleh sampai lupe makan!
  • bujang lagi..sampai sekarang masih d'usha oleh dat bOy, ehehe
  • suke warna pink!
  • ade dua sepupu yang cilik dan amat tOmei..gambar 2 budak perempuan kat sidebar. 
  • suke bergambar ala-ala mOdel..berangan jek, nak jadi betul-betul..tak cukup syarat lOrh!
~ sekian ~

*update : thanks to makbed jugak!



6 comments:

::AnEp:: said...

huh!..award...

sugar2 kapas strawberry said...

trimas syg:)

ciK LyndaWawa igUana said...

selamat beraward..
hehehe


Saya yang baek hati,

✿LyndaWawa✿ =)

De'din said...

tahniah!!

tiha said...

wah award tima kasih emiysandra...huhuh^_______________^

Siti Fatimah A. Razak said...

dear sandra..
thank you for the award!!! i suke!!! ^__^ http://sitifatimahdivalasangat.blogspot.com/2010/07/menghargai.html